י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
תיעוד ממאה שערים

כך חוגגים בתולדות אהרן את הילולת ל"ג בעומר

בכל שנה ההלדקה של תולדות אהרן נועלת את אירועי ל"ג בעומר, השנה בצל הקורונה, היא תהיה במתכונת מעט שונה. 'בחדרי חרדים' עם כל הפרטים על איך יציינו את הילולת ל"ג בעומר בחצר החסידות במאה שערים וגם, תיעוד וידאו מההדלקה בגג ביתו של האדמו"ר • צפו

כך חוגגים בתולדות אהרן את הילולת ל"ג בעומר
הרבי מתולדות אהרן בהדלקה בגג בית מדרשו צילום: די וואך

חסידות תולדות אהרן בראשות האדמו"ר, נועלים מידי שנה את ההילולא המרכזית של רבי שמעון בר יוחאי במירון. השנה, בצל נגי, הקורונה, אין הילולא ובחסידות ויתרו על זכות ההדלקה.  

גם בשנה זו יערוך האדמו"ר מתולדות אהרן מעמד מרכזי לפנות ערב (שלישי) בעת נעילת אירועי ל"ג בעומר, אך אם בכל שנה משתתפים עשרות אלפים מכל העולם, הפעם ההדלקה תיערך במתכונת מצומצמת עם בני המשפחה. 

אמש ערך הרבי את מעמד ההדלקה בגג ביתו בהשתתפות בניו ורבני הקהילה. 

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי המעמד ייערך כאמור באופן מצומצם עם בני המשפחה, כפי הוראות והנחיות הרופאים, ובמקום ההדלקה המסורתית ידליק האדמו"ר נרות בליווי כלי נגינה, כשמשוררי חצר תולדות אהרן ינעימו את המעמד המיוחד בניגוני שמחה והתעוררות. המעמד כולו יעבור בשידור חי רק טלפוני בקו המידע של החסידות 'קול אנ"ש' ולא באמצעות האינטרנט. 

החסידים ואלפים ישתתפו מרחוק כל אחד בביתו, לצורך כך תוגברו הקווים כדי שאלפי השומעים יוכלו להצטרף למעמד.

באמצע המעמד יצטרפו בשידור חי טלפוני אלפי אלמנות ויתומים במסגרת הארגון 'שערי רחמים' שבנשיאות האדמו"ר בתפלה נרגשת ויישא מדברותיו בקודש דברי חיזוק לחזקם ולעודדם. 

צפו בגלריה מההדלקה

תולדות אהרן ל"ג בעומר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד