י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
התמודד במפלגת העבודה

הוארך מעצרו של החשוד בהסתה לרצח נתניהו

הוארך בשלושה ימים מעצרו של תושב אזור הצפון שעל פי החשד הסית ברשת לרצוח את ראש הממשלה • "המסוכנות אינה מתבטאת רק בכך שהוא עלול בעצמו לממש את איומיו"

הוארך מעצרו של החשוד בהסתה לרצח נתניהו
אילוסטרציה צילום: unsplash

שופט בית משפט השלום בחדרה, אהוד קפלן, האריך הבוקר (שלישי) בשלושה ימים את מעצרו של תושב אזור הצפון שעל פי החשד הסית ברשת לרצוח את ראש הממשלה, בנימין נתניהו.

החשוד התמודד ברשימת מפלגת העבודה לכנסת במערכות הבחירות האחרונות, אך לא דורג במקום ריאלי. ההחלטה היא להאריך את מעצרו בתנאי אשפוז בשל עברו הפסיכיאטרי.

השופט דחה את טענת הסנגור עו"ד ליעד ידין וקבע: "המסוכנות אינה מתבטאת רק בכך שהוא עלול בעצמו לממש את איומיו, אלא בעיקר שהוא עלול להמשיך להפיץ באינטרנט הודעות הקוראות לרצח ראש הממשלה, היוצרות אווירה וגל עכור שעלול לגרום למישהו לממש את האיום המוצע". עוד קודם ציין השופט כי מהחקירה עולה חשד סביר שהחשוד ביצע את העבירות המיוחסות לו, ואיתו קמה עילת המסוכנות.

חוקרי יחידת הסייבר של המשטרה, התחקו אחר ההודעות והמאיימות של החשוד בפייסבוק והובילו למעצרו של החשוד. בימים האחרונים פרסם החשוד פוסטים ברשת החברתית, בהם ציין כי בכוונתו לרצוח את ראש הממשלה, והוא אף מסית לפגוע בו, כך ע"פ החשד. החקירה מתנהלת בתחנת חדרה.

בנימין נתניהו איום ברצח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד