י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
נתפסו על חם

ארה"ב: האסירים ניסו להידבק בקורונה כדי להשתחרר

מצלמות האבטחה של בית כלא בלוס אנג'לס קלטו חבורה של אסירים שמנסים בכוח להידבק בקורונה, בתקווה שזה יוביל לשחרורם • "התמונות האלה מאוד מטרידות. יש סיבה שהאנשים האלה נמצאים מאחורי סורג ובריח, הם מפרים את הנורמות החברתיות"

ארה"ב: האסירים ניסו להידבק בקורונה כדי להשתחרר
אסיר בכלא. אילוסטרציה צילום: נתי שוחט, פלאש 90

מוכנים להידבק בשביל להשתחרר: במצלמות האבטחה בבית כלא בלוס אנג'לס שבקליפורניה נתפסו חבורת אסירים כשהם מנסים להידבק בנגיף הקורונה, במטרה לקבל שחרור מוקדם ממאסר.

בתיעוד נראים האסירים שותים מים חמים מאותו הבקבוק, רגע לפני שהם אמורים לעבור בדיקת חום. בתיעוד אחר הם מעבירים מסכת פנים מאחד לשני ומצמידים אותה לפניהם.

מתברר שאכן הרעיון עבד להם. מתוך החבורה שמנתה 50 אסירים כ-30 אסירים מתוכם נדבקו בקורונה, אך למרבה אכזבתם זה לא הביא לשחרורם המוקדם ממאסר כפי שקיוו. "קיימת מין אמונה מוטעית בין אסירי הכלא, שאם הם יימצאו חיוביים לנגיף קורונה זה איכשהו יחייב אותנו לשחרר אותם" הסביר השריף של המחוז. "זה לא הולך לקרות" הדגיש.

הסוהר שחקר את האסירים סיפר, כי אף אחד מהם לא הודה שאכן ניסה להידבק בנגיף שהביא למגפה עולמית, אך "מעשיהם הסגירו אותם". הוא עוד אמר כי מעשים אלו בבית הסוהר של העברת שתייה בין האסירים הם דבר חריג משום "שבדרך כלל אסירים שומרים כל אחד בקנאות על כוס השתייה האישית שלהם - מחשש להידבק במחלה כלשהי".

השריף המקומי הוסיף: "התמונות האלה מאוד מטרידות - יש סיבה שהאנשים האלה נמצאים מאחורי סורג ובריח, הם מפרים את הנורמות החברתיות".

קורונה לוס אנג'לס בית כלא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד