י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
ההתקפלות הפוליטית

מינוי אדלשטיין; בימינה זועמים: נתניהו בגד בגדולי הנאמנים שלו

ח"כ יולי אדלשטיין הסכים לקבל את הצעתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו לכהן כשר הבריאות • אדלשטיין: בחרתי להיענות לאתגר המרכזי והמשמעותי • בימינה תוקפים: "נתניהו בגד בגדולי הנאמנים שלו. הוא חיפש את הדרך המושלמת להשפיל את ימינה ואת כל ציבור בוחריה"

מינוי אדלשטיין; בימינה זועמים: נתניהו בגד בגדולי הנאמנים שלו
יונתן זינדל, פלאש 90

בכיר הליכוד ויו"ר הכנסת לשעבר ח"כ יולי אדלשטיין הסכים לפני שעה קלה (שלישי) לקבל את הצעתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו לכהן כשר הבריאות.

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר בתגובה, "אני שמח לבשר הערב כי יו״ר הכנסת לשעבר, ח״כ יולי (יואל) אדלשטיין נענה לאתגר ובין מספר תיקים בכירים שנמצאים בידי הליכוד הוא בחר את תיק הבריאות.

"אני מודה לאדלשטיין שנעתר לבקשתי ובחר בתיק בכיר וראשון במעלה המהווה אתגר מרכזי למדינת ישראל, במיוחד בעת הזאת. בנוסף לתפקידו המיניסטריאלי, ישמש אדלשטיין כחבר בקבינט המדיני-בטחוני וכמ״מ יו״ר קבינט הקורונה. אני מודה לח״כ אדלשטיין ומאחל לו הצלחה רבה בתפקידו״.

ח״כ יולי (יואל) אדלשטיין: "לאחר שירתתי את אזרחיי ישראל במשך 7 שנים בתפקיד יו"ר הכנסת, בחרתי להיענות לאתגר המרכזי והמשמעותי שלפניו ניצבת מדינת ישראל והוא מאבק בקורונה והתאמת מערכת הבריאות בישראל לאתגרים החדשים".

גורם בימינה מסר בתגובה למינוי: "נתניהו טרק את הדלת לכניסתנו לממשלה. הוא חיפש את הדרך המושלמת להשפיל את ימינה ואת כל ציבור בוחריה, והצליח בכך. אדלשטיין לא דרש בכלל את תיק הבריאות, בנט כן, וזה הגיע לימינה לאור תפקודו במשבר הקורונה.

לדבריו, "זה מהלך מחושב של נתניהו לחיסול הברית עם הציונות הדתית. הבגידה של נתניהו בגדולי הנאמנים מסמנת את תחילת הסוף שלו בפוליטיקה".

בתוך כך, שר הבריאות היוצא ח”כ יעקב ליצמן מסר לפני זמן קצר: אני מברך את ח”כ יולי אדלשטיין שבחר לקבל את תיק הבריאות בממשלה הקרובה. מהיכרותי הקרובה ברור לי שח”כ יולי אדלשטיין, כאדם ראוי וערכי, מתאים ביותר לתפקיד המאתגר והחשוב.

אני בטוח שכשר הבריאות יוכל להמשיך להוביל את מערכת הבריאות בהתמודדות מול נגיף הקורונה ושאר האתגרים העומדים לפתחנו, בעזרת השם. אני מתכוון לקיים הליך חפיפה מסודר עם שר הבריאות הבא כבר בימים הקרובים.

יולי אדלשטין שר הבריאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד