י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
התפרעויות אלימות

מאות פרצו לציון הרשב"י: 300 מתפללים נעצרו

למרות האיסור: מאות חרדים הגיעו לאזור הר מירון והתפרצו למתחם הציון של רשב"י • עד כה נעצרו למעלה מ-300 מתפרעים • צפו בתיעוד מהתפילה במתחם

מאות פרצו לציון הרשב"י: 300 מתפללים נעצרו
האדמו"ר ממבקשי אמונה מובל ע"י שוטר צילום: דוברות המשטרה

במהלך השעות האחרונות (שלישי), הגיעו מאות חרדים לאזור הר מירון, בהם נשים ילדים, וזאת למרות האיסור להגיע אל המקום עד כה נעצרו למעלה מ-300 מתפרעים.

בשלב מסוים, כשכוחות המשטרה ניסו לפזר את המתפללים, התפתחה במקום אלימות מצד המשטרה ומנגד, לטענת המשטרה - החרדים שהתפרצו למקום יידו אבנים וחפצים נוספים לעבר השוטרים שבתגובה הקפיצו למקום כוחות משטרה נוספים והרחיקו את ההמון וביצעו מעצרים. עד כה נעצרו למעלה מ-300 מתפרעים.

יענקי, אחד מאנשי הלוגיסטיקה שעובד במקום סיפר 'לבחדרי': "בהתחלה ראיתי קבוצה גדולה של חסידים שהגיעו למקום, זה היה נראה שהמשטרה מנסה הכיל אותם וניסתה לפזר אותם בצורה סבירה. הבלאגן הגדול התחיל כשקבוצת חסידים פרצה לתוך מתחם הקבר ואז התחילה מהומה במקום לא יודע מי הרביץ למי, אבל זה היה נראה שדה קרב".

משטרת ישראל שבה ומדגישה כי בהתאם לתקנות, לא תתאפשר כניסה לשטח ההר. "אנו קוראים לציבור שלא להגיע למקום, לקיים את התקנות וההוראות שנועדו למנוע הדבקה המונית במלואן ולהישמע להוראות השוטרים".

רגע הפריצה בפעם השנייה. צילום: בחדרי חרדים

מעצר חרדים חרדים קיצוניים ל"ג בעומר ציון הרשב''י

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד