י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
האם הביא למותה?

טען שחולה בקורונה והשתעל על העובדת

אדם שטען כי הוא נושא את נגיף הקורונה השתעל על עובדת תחנת רכבת בכוונה וירק לעברה ולעבר עובדת נוספת • אחת מהעובדות מתה מהנגיף

טען שחולה בקורונה והשתעל על העובדת
גבר בתחנת רכבת צילום: unsplash

בלי מוג'ינגה, כרטיסנית בתחנות הרכבות של בריטניה, בת 47, מתה בחודש שעבר לאחר שגבר השתעל עליה בכוונה. כך מסר איגוד הרכבות בבריטניה ביום שלישי האחרון.

בלי מוג'ינגה עבדה בתחנת הרכבת של תחנת ויקטוריה של לונדון. באחד הימים בחודש שעבר, ניגש אליה ואל עובדת נוספת אדם, והשתעל לעברן וכן ירק לעבר האשה, האיש אמר להם שהוא נושא את הנגיף וכי השתעל בכוונה על שניהם. בתוך ימים שתי הנשים חלו ונמצאו חיוביות לנגיף.

מצבה של מוג'ינגה הידרדר בגלל בעיה נשימתית. בהמשך היא נלקחה לבית חולים, שם הייתה מחוברת למכשיר הנשמה - אך לאחר ארבעה עשר יום היא לא שרדה ומתה כתוצאה מהנגיף.

מנואל קורטס, מזכ"ל התאחדות עובדי התחבורה (TSSA), אמר על המקרה: "אני מזועזע, אנו איגוד עובדי התחבורה מזועזעים והרוסים ממותה של בלי, היא נמנית עם יותר מדי עובדים בתחבורה שאיבדו את חייהם לוירוס הקורונה".

המשטרה חוקרת את האירוע. יצוין כי בבריטניה יש את מספר מקרה המוות הגבוה בעולם אחרי ארצות הברית, כאשר למעלה מ-32,100 אזרחי המדינה מתו כתוצאה מהידבקות בנגיף הקטלני.

קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד