י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
הריקודים והמיטה הנפתחת

תיעוד: כך אותר הילד הנעדר שמואל וייס מבני ברק

אחרי שעות מורטות עצבים אותר הילד הנעדר מבני ברק, בתוך ביתו כשהוא ישן שנת ישרים, איך נעלם מעיני ההורים, המשטרה והמתנדבים הרבים? • ההסבר בתיעוד

תיעוד: כך אותר הילד הנעדר שמואל וייס מבני ברק
הילד שמואל וייס לאחר איתורו צילום: באדיבות המצלם

שמחה גדולה הבוקר (רביעי) בשיכון סאטמר בבני ברק עם מציאת הילד שמואל וייס בן השש, שנעדר מאז השעה 23:00 בלילה אמש וגרם לדאגה גדולה.

מאות מתנדבים חיפשו אותו במשך שעות ברחבי העיר בני ברק וסביבותיה וגם הסתובב כרוז בשפת העברית והיידיש שקרא לתושבים לגלות ערנות.

מתברר שבחיפושים בבית, שם המשטרה הפכה את הכל, לא שמו לב שהיה בין שלוש מיטות נשלפות. האחיינית שהגיעה בבוקר לסדר את הבית, ניסתה לסגור את המיטה ואז שמעה את זעקתו של שמואל, שישן ביניהם שנת ישרים מבלי לדעת על המהומה שחולל.

מחוץ לבית ההורים נישא הילד שמואל על הכתפיים לקול שירת השכנים והמתנדבים 'חסדי השם כי לא תמנו'. כשכאמור, הילד התמים והמובהל לא ידע על הבהלה ועגמת הנפש שגרם להוריו.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי כל מצלמות האבטחה שנבדקו במהלך הלילה בעיר העלו חרס, גם דיווח כי נראה ברחוב מהרש"ל בבני ברק התברר כי לא מדובר בילד שמואל.

עוד נודע ל'בחדרי חרדים' כי שאלה אחת נותרה תמוהה, לאחר שהילד נראה במצלמת האבטחה יוצא בשעה 23:30 מביתו.

אביו של הילד, ירוחם וייס, מסר בהקלטה: "דבר ראשון אני רוצה להודות לקב"ה שהכל נגמר בטוב, אני רוצה להודות לכל המתנדבים ולכל הרשויות שהתנדבו ועזרו. אין מילים, רק להגיד תודה רבה".

לסיכום המקרה, מתברר כי הסרטון כיצד הילד אותר גורם לכל אלו האחראים על חיפושים נעדרים, להעביר מסר לכל המתנדבים הפועלים תחתם, ללמוד שכאשר יש חיפושים בתוך הבית, לחפש היטב בתוכו בטרם מתחילים את החיפושים מחוצה לו.

 

שמואל וייס ילד נעדר סאטמר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 29 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד