י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
הכוחות ספגו סלעים ובקת"בים

בפעילות מעצר מבוקשים: מחבל כבן 14 חוסל

במהלך פעילות מעצר מבוקשים בכפר יעבד, בו נרצח אתמול החייל עמית בן יגאל הי"ד, נתקלו הלוחמים בעשרות פורעים תושבי הכפר שרגמו אותם בסלעים ובבקבוקי תבערה | הלוחמים הגיבו באמצעים לפיזור הפגנות ובירי חי - ממנו נהרג אחד המתפרעים כבן 14

בפעילות מעצר מבוקשים: מחבל כבן 14 חוסל
פעילות מעצרים צילום: Photo by Nasser Ishtayeh/Flash90

משך המצוד אחרי המחבל שרצח את החייל עמית בן יגאל הי"ד. בחיפושים שנערכו אחרי חשודים בכפר יעבד, התפתחו הפרות סדר אלימות ומחבלים השליכו סלעים ובקבוקי תבערה לעבר לוחמי יחידת דובדבן שפעלו בכפר. על פי דיווחים ערבים, מספר מבוקשים נעצרו.

כמו כן, במהלך פעילות מבצעית למעצר מבוקשים במחנה פליטים אל פוואר שבמרחב החטיבה המרחבית "יהודה", התפתחה הפרת סדר אלימה במהלכה מחבלים השליכו אבנים וסלעים, בקבוקי תבערה ומטענים לאורך הפעילות. דובר צה"ל מסר כי נשמעו קולות ירי בכפר בזמן הפעילות של הכוחות.  ברשתות החברתיות טענו פלסטינים שהמהומות החלו כשרכב של יחידת המסתערבים נחשף על ידי המקומיים כשהגיע לבצע מעצרים. במהלך המהומות חוסל מחבל כבן 14.

בעקבות המהומות, הלוחמים הגיבו באמצעים לפיזור הפגנות ובירי חי לעבר המחבלים. כתוצאה מיידוי האבנים נפצע לוחם צה"ל באורח קל.

מהתחקיר שנערך לאחר נפילתו של הלוחם עמית בן יגאל בכפר יעבד, התברר כי שני לוחמים הספיקו לירות לעבר גג הבניין מיד לאחר האירוע, אולם לא הצליחו לפגוע במחבל. כמו כן, עולה כי בתחילה נזרקה אבן לעבר הלוחם עמית בן יגאל הי"ד שהחטיאה אותו, ואז כשהרים את ראשו לראות מהיכן נזרקה האבן, חטף בעוצמה את האבן הירושלמית בפניו ונפטר אחרי זמן קצר בבית החולים.

מעצר מבוקשים עמית בן יגאל מחבל חוסל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד