י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
אחרי הביקורת הקשה

גפני בתפקיד המתווך: "פועל שימינה יכנסו לממשלה; אסור שיהיו בחוץ"

אחרי הבליסטראות שספגו הח"כים החרדים על כך שאינם מתערבים לטובת כך ש'ימינה' תתוגמל בצורה מכובדת בתמורה לכניסתה לקואליציה, ח"כ גפני מעדכן בהודעה רשמית כי הוא פועל להכנסת ימינה לקואליציה

גפני בתפקיד המתווך: "פועל שימינה יכנסו לממשלה; אסור שיהיו בחוץ"
בנט, סמוטריץ ופרץ צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

במענה לטענות שנשמעו מצד סיעת 'ימינה', בהן נטען כי הסיעות החרדיות שותקות מול הקרב המתנהל בינם לבין 'הליכוד' על כניסה לממשלה, כאשר בין הסיעות החרדיות לראשי 'ימינה' היו קשרים טובים וענפים בשנים החולפות, טוען יו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני כי הוא פועל לתווך בין הצדדים.

הבוקר, כמו גם לאורך הימים החולפים נשמעה ביקורת מנציגי סיעת 'ימינה' כנגד ראשי הסיעות החרדיות, בכך שהם יושבים על הגדר ושותקים נוכח הפיצוץ בינם לבין 'הליכוד', שעלול להשאיר אותם באופוזיציה, זה בזמן שבין החרדים לימינה התנהלה ברית פוליטית וגם שותפות בגוש הימין במשך השנה החולפת.

בעקבות הדברים מסרו מלשכתו של חבר הכנסת משה גפני כי הוא נמצא בקשר עם ראשי מפלגות 'הליכוד' ו'ימינה' "ופועל כל העת על מנת שייכנסו לקואליציה", נמסר, כשלדברי חבר הכנסת גפני, "אסור שסיעת ימינה לא תהיה בקואליציה".

ל'בחדרי חרדים' נודע כי גפני שוחח בעניין עם בכירי הליכוד ונמצא בקשר קרוב עם ראשי 'ימינה' נפתלי בנט ואיילת שקד, והביע הסכמה להעניק לסיעת 'ימינה' תפקידים מעבר למפתח הקואליציוני וגם מעבר למספר התפקידים שקיבלו בסיעות החרדיות. בינתיים ניסיונות התיווך לא נשאו פרי.

מפלגת ימינה משה גפני מפלגת הליכוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד