י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
הציבור מתבקש שלא לבוא

פלילי: דקר מאבטח בכניסה לביה"ח תל השומר ומת מפצעיו

אדם חמוש בסכין ניסה לדקור את המאבטח סמוך לשער הכניסה של בית החולים 'תל השומר' ונוטרל • המאבטח בשנות ה-20 נפצע קל, והדוקר כבן 30 נפצע קשה ומת מפצעיו • המשטרה סגרה את כל הכניסות לבית החולים, והציבור מתבקש שלא לבוא עד להודעה חדשה 

 פלילי: דקר מאבטח בכניסה לביה"ח תל השומר ומת מפצעיו
מזירת האירוע בתל השומר צילום: מיכאל חן תיעוד מבצעי איחוד הצלה

סמוך לשער הכניסה של בית החולים 'תל השומר' התרחש לפני זמן קצר אירוע דקירה ע"י אדם חמוש בסכין. בשלב הראשון דווח על מאבטח שנפצע באורח קל ועל כך שהפוגע נוטרל בירי ופונה לבית החולים בהחייאה, בהמשך דווח כי מת מפצעיו בבית החולים.

לפי עדי ראיה, אדם חמוש עם סכין ניסה לדקור מאבטח בכניסה לבית החולים סמוך לשער היולדות ונוטרל בירי על ידי המאבטחים. כאמור, המאבטח בשנות ה -20 לחייו נפצע באורח קל.

פראמדיק מד"א עדי בן אהרון סיפר: "סמוך לשער הכניסה של הרכבים ראינו את 2 הפצועים, גבר כבן 30 שסבל מפצע דקירה התהלך במקום ובסמוך שכב פצוע מחוסר הכרה, הכנסנו את פצוע הדקירה לאמבולנס שפינה אותו לחדר המיון וביצענו בשטח פעולות החייאה מתקדמות בפצוע שהיה מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה והוא פונה גם כן לבית החולים כשמצבו קריטי."

מדוברות המשטרה ( מרחב דן) נמסר "בהמשך להודעת הדוברות בגין אירוע הדקירה שהתרחש לפני זמן קצר בבית חולים תל השומר - כל היציאות והכניסות מבית החולים נסגרו עד להודעה חדשה והציבור מתבקש שלא להגיע למקום."

הרקע לאירוע החמור כאמור, נבדק.

זירת האירוע ב'תל השומר' צילום: מיכאל חן, תיעוד מבצעי איחוד הצלה

זירת האירוע ב'תל השומר' צילום: מיכאל חן, תיעוד מבצעי איחוד הצלה

 

 

תל השומר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד