ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
המשבר עם ימינה

פרסום ראשון: ראשי המפלגות החרדיות פנו לנתניהו: שמור על הבלוק

פרסום ראשון: ראשי הסיעות החרדיות פנו לראש הממשלה בדרישה כי יפעל להכנסתה של מפלגת ימינה לקואליציה המתגבשת. במכתב ששגרו הם כתבו לנתניהו לקראת פגישתו הערב עם יו"ר ימינה נפתלי בנט, כי הם דורשים שראש הממשלה יפעל להכניס את ימינה וידאג לשלמות הגוש

פרסום ראשון: ראשי המפלגות החרדיות פנו לנתניהו: שמור על הבלוק
בנט ודרעי בכנסת צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי ראשי הסיעות החרדיות משה גפני, יעקב ליצמן ואריה דרעי שיגרו בדקות האחרונות מכתב לראש הממשלה נתניהו בו הם דורשים מימנו לשמור על בלוק הימין ולפעול לכך שסיעת ימינה תהיה חלק מהקואליציה המתהווה.

במכתב ששיגרו לראש הממשלה כתבו ראשי הסיעות החרדיות: "כידוע, הלכנו יחד כבלוק מאוחד של כל מחנה הימין לאורך כל מערכות הבחירות בנאמנות ובאחדות בהמלצה משותפת לכהונתך כראש הממשלה".

"כעת" כתבו, "עם גיבוש קואליציה חדשה בראשותך, אנו רואים צורך להמשיך את שיתוף הפעולה כבלוק מאוחד של כל מחנה הימין בקואליציה הבאה".

ראשי הסיעות החרדיות דרשו מראש הממשלה לקראת פגישתו הערב עם בנט: "נבקשך בזאת לפעול בכל דרך כדי שמפלגת ימינה על סיעותיה תימצא את מקומה עמנו כחלק בלתי נפרד מבלוק הימין יחד בקואליציה המוקמת בראשות הליכוד וכחול לבן".

ח"כ אייכלר עצמו פנה לראש הממשלה נתניהו בבקשה שיעשה הכל על מנת לשמור על אחדות גוש הימין ולהכניס את מפלגת ימינה לקואליציה.

"אני זוכר את העלבון בממשלת לפיד, כשהשאירו את החרדים בחוץ. אסור שנעשה זאת לאחרים. ימינה צריכה להיות חלק מהקואליציה שתקום, בתנאים שוים יחסית לגוש הימין כולו.

יחד עם החברים בימין, נוכל לשמור על קדשי ישראל בארץ הקודש".

מפלגת ימינה נפתלי בנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד