י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
היה בסכנת חיים ממשית

נס גלוי: הנגיד הויז'ניצאי שוחרר מבית החולים

שמחה בחסידות ויז'ניץ: הנגיד הויז'ניצאי ר' חיים משה פלדמן בן ה-84 שוחרר בחסדי שמיים - לאחר שהיה במצב קשה בעקבות נגיף הקורונה • הוא יעבור שיקום בביתו בקריה בבני ברק

נס גלוי: הנגיד הויז'ניצאי שוחרר מבית החולים
הנגיד הרב חיים משה פלדמן צילום: באדיבות המצלם

בשורה טובה ממחלקת ההתפרצות קורונה-כתר בבית החולים לניאדו בקרית צאנז בנתניה: הנגיד לבית ויז'ניץ הרה"ח רבי חיים משה פלדמן מלונדון, המזוהה יותר מכל עם חסידות ויז'ניץ והאיש החזק בה - שוחרר מבית החולים. 

בדוברות בית החולים מסרו כי, "מטופל בן 84 שהיה מורדם ומונשם במשך שלושה שבועות השתחרר כעת להמשך טיפול בביתו". 

כפי שדווח ב'בחדרי חרדים' לפני שבועיים ר' חיים משה פקח את עיניו בבית החולים לאחר שהיה מורדם ומונשם והיום, כאמור, הוא שוחרר בחסדי שמים לביתו בקרית ויזנ'יץ שם יעבור שיקום. 

הרבי מויז'ניץ בריקוד עם הנגיד ר' חיים משה פלדמן. צילום: שוקי לרר

בבית החולים דיווחו על המטופל, "הוא הגיע למחלקה במצב קשה, סבל מפגיעה בכלי הדם והכליות אושפז במחלקה במשך כחודש וחצי בסך הכל, שוחרר לביתו לאחר שהבדיקות שבוצעו הראו כי החלים לחלוטין מהנגיף".

ד"ר אוריאל לוינגר, מנהל המחלקה, אמר עם השחרור: "המטופל היה בסכנת חיים ממשית במשך זמן רב, תמיכה נשימתית אינטנסיבית שניתנה לו אפשרה החלמה איטית מהמחלה. זה מרגש בכל פעם מחדש לשחרר חולה קשה לביתו לאחר שחייו ניצלו. אני מרגיש צורך להודות באופן אישי למנהל מחלקת טיפול נמרץ ד"ר מוריס שפירו שעבודתו המקצועית והמסורה ונסיונו הרב היוו גורם משמעותי בסיפור ההחלמה של המטופל". 

מר נדב חן, מנכ"ל לניאדו, ציין כי "צוות המחלקה מתמודד מדי יום עם המלחמה בנגיף קורונה, החזרה לשגרה הכללית אמנם ברוכה, אולם צוות לניאדו ממשיך להיאבק על חייהם של מטופלים במצב קשה המאושפזים כעת במחלקה". 

חיים משה פלדמן חסידות ויז'ניץ קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד