י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
במעון הרשמי בבלפור

נדיר: הרבי מויז'ניץ נפגש בסודיות עם ראש הממשלה בנימין נתניהו

במעון הרשמי בבלפור: ביקור היסטורי של אחד מגדולי האדמו"רים בדורנו במעונו של רה"מ בנימין נתניהו בפגישה שהתנהלה למעלה מארבעים וחמש דקות • מטרת הפגישה להבטיח את השמירה על הסטטוס קוו בנושאי הדת וחוק הגיוס • 'בחדרי חרדים' עם פרטים מתוך השיחה ההיסטורית

נדיר: הרבי מויז'ניץ נפגש בסודיות עם ראש הממשלה בנימין נתניהו
נתניהו והרבי מויז'ניץ צילום: באדיבות קול ברמה

פגישה נדירה: אמש, מוצאי ל"ג בעומר באישון ליל, הגיע האדמו"ר מויז'ניץ לפגישה אישית והיסטורית עם ראש הממשלה בנימין נתניהו במעונו הרשמי בבלפור.

על פי הדיווח של העיתונאי ישראל כהן ב'קול ברמה' מטרת הפגישה הנה להבטיח את השמירה על הסטטוס קוו בנושאי הדת וחוק הגיוס, לקראת החתימה על הסכם קואליציוני עם יהדות התורה.

העיתונאי ישראל כהן מדווח כי במהלך הפגישה, שנשמרה בסודיות מוחלטת, הגיע הרבי לבקשת ראש הממשלה במיוחד מחצור הגלילית והיא התנהלה בארבע עיניים למעלה מ-45 דקות.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי במהלך הביקור שיבח האדמו"ר מויז'ניץ את ראש הממשלה על טיפולו במשבר הקורונה. האדמו"ר לראש הממשלה על מה שהוא פועל ועושה למען ישראל. בין היתר התבטא האדמו"ר כי הכל, "זה ניסים מהשמיים". לאחר מכן דיברו השניים על הרקע המשפחתי של ראש הממשלה. נתניהו סיפר בין היתר על חמיו וסביו שהגיעו מוולוז'ין. לאחר מכן נועדו ראש הממשלה והאדמו"ר ביחידות.

נתניהו והרבי מויז'ניץ. צילום: באדיבות קול ברמה

תוכן הפגישה המלא לא ידוע גם לקרובים ביותר. ל'בחדרי חרדים' נודע כי האדמו"ר התבטא בכניסתו ואמר, "אני מגיע בשליחות למען עם ישראל".

בסיום הפגישה הודה ראש הממשלה לאדמו"ר על שטרח להגיע מחצור ובשלב מסוים הצביע על החצר בה הוא לומד בכל שבת את פרשת השבוע. יצוין כי בתחילת השיחה נכחו גם ח"כ יעקב טסלר ומוטי בבצ'יק, יועץ השר יעקב ליצמן.

מדובר בביקור ראשון של חבר מועצת גדולי התורה של אגודת ישראל במעון הרשמי בבלפור ובפגישה ראשונה של האדמו"ר מויז'ניץ עם רה"מ נתניהו.

לטענת העיתונאי ישראל כהן, הפגישה סללה את הדרך לחתימה של הסיעה החסידית על ההסכם הקואליציוני ואת הכניסה לממשלה. אולם מהמידע שהגיע ל'בחדרי חרדים' עולה כי הנושא ככל הנראה לא עלה בשיחתם.

הרבי מויזניץ בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד