י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
רה"מ וגנץ יישאו נאומים

נתניהו הודיע: "עלה בידי להקים ממשלה"; היום תתקיים ההשבעה

המשבר הפוליטי החמור ביותר בתולדות המדינה הגיע אמש לסיומו עם חתימת המפלגות על ההסכמים הקואליצוניים • היום בשעה 19:00 תתקיים השבעת הממשלה במהלכה יישאו נתניהו וגנץ את דבריהם לאומה • נתניהו סיכם גם עם אורלי לוי כי תקבל שרה במשרד חדש שנתפר למידותיה

נתניהו הודיע: "עלה בידי להקים ממשלה"; היום תתקיים ההשבעה
נתניהו בהצהרה לתקשורת צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

505 יום לאחר שהכנסת ה-20 פוזרה, הסאגה הפוליטית מגיעה לסיומה עם הודעת ראש הממשלה בנימין נתניהו אמש (רביעי) לנשיא המדינה כי עלה בידו להקים ממשלה שתצא כבר מחר לדרך.

אתמול חתמו ש"ס ויהדות התורה על הסכמים קואליציוניים עם הליכוד, ולצדם חתמו סייעת דרך ארץ עם כחול לבן. אליהם הצטרפה סיעת העבודה - שתהיה חלק מגוש השמאל-מרכז. מאוחר יותר נתניהו סיכם גם עם אורלי לוי אבקסיס כי היא תקבל תפקיד שרה במשרד חדש שנתפר למידותיה.

היום הממשלה צפויה להישבע אמונים בישיבה מיוחדת שתתקיים בשעה 19:00. הישיבה תתקיים מיד לאחר שראש הממשלה בנימין נתניהו וראש הממשלה החלופי בני גנץ יישאו את נאומיהם. בשיא הדיון יושבעו השרים לקראת השעה 23:00 בדיון מיוחד במליאת הכנסת.

בליכוד עדיין מנהלים מגעים להכניס את השר רפי פרץ לממשלה כסייעת יחיד בתמורה לפירוק השותפות עם שאר הסיעות שהרכיבו את סיעת 'ימינה'. ראשי המפלגה נפתלי בנט, איילת שקד ובצלאל סמוטריץ׳ הכריעו סופית כי הם יישארו באופוזיציה.

בנימין נתניהו בני גנץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד