י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
היללו את היטלר והרוצח ממונסי

שני גברים מסוכנים שאיימו על יהודי ניו יורק נעצרו

שני גברים מניו יורק נעצרו על ידי ה-FBI והואשמו ברכישת כלי נשק ואחד מהם פרסם דעות גזעניות ואנטישמיות ברשתות החברתיות כלפי יהודים | היללו בין הייתר את הצורר הנאצי ואת הרוצח מפיגוע המצ'טה במונסי בחג החנוכה האחרון

שני גברים מסוכנים שאיימו על יהודי ניו יורק נעצרו
סירנה צילום: Pixabay

ה-FBI עצר שני גברים מסוכנים שאיימו על יהודים בעיר ניו יורק, אחד מהם פרסם דעות גזעניות ואנטישמיות ברשתות החברתיות, ורכש ציוד צבאי טקטי, כך נמסר מהרשויות.

ג'וזף מיינר, בן ה-29 ודניאל ג'ו, בן ה-40, הואשמו ברכישת כלי נשק עם מספרים סידוריים מחוקים של סוכן סמוי בקווינס ניו יורק כולל נשק אוטומטי, אותו תארו התובעים כ"נשק מלחמה".

לא ברור אם הגברים שהם שכנים, תכננו פיגוע, אך התובעים הצביעו על פוסטים מדאיגים באינסטגרם שמיינר כתב ובהם הילל את היטלר, והילל גם את הרוצח תומס גראפטון שתקף עם מצ'טה בחנוכה האחרון במונסי, פיגוע בו נרצח הרה"ח ר' יוסף ניימן ז"ל כעבור כמה חודשים ונפצעו עוד ארבעה.

בינואר האחרון פרסם מיינר, "תמונה של הכניסה למרכז הקהילה היהודית בקווינס", כך כתב התובע ג'וש חפץ בהגשת תצהיר לבית המשפט. בפוסט אחר הוא הזהיר כי "ככל הנראה אני אצטרך לשפוך את דמו, או ללכת לכלא בגלל הדברים שאני אומר ועושה ומאמין בהם".

בתביעה נאמר כי הוא רכש שריון גוף משובץ של וולפסנגל, סמל המפלגה הנאצית.

"בפוסטים שלו ברשתות החברתיות שלו, הוא האדיר מעשי רצח וטרור נגד קבוצות גזעיות, אתניות ודתיות", כתב חפץ. "הוא עודד את עצמו להתמודד עם התנהגות אלימה כזו." נאמר בתביעה. מיינר גר עם הוריו בקווינס ואין לו עבר פלילי.

הרשויות מסרו כי מיינר שילם לסוכן סמוי 2,000 דולר במזומן עבור רובה ציד ואקדח עם מספרים סידוריים מחוקים, עם אקדח AR-15 שמוצמד אליו משתיק קול ומחסנית בעלת יכולת גבוהה לירות ולדייק.

סנגורו של ג'ו, מייקל פדן, אמר כי לרשויות אין שום הוכחות שהנשק נועד "למטרה אחרת מלבד ההגנה הביתית".

 

תומס גראפטון אדולף היטלר FBI

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד