ט' ניסן התשפ"ד
17.04.2024
הממשלה יוצאת לדרך

נתניהו סיכם עם אורלי לוי: תמונה לשרה במשרד חדש

ראש הממשלה נתניהו ויו"ר גשר אורלי לוי אבקסיס הגיעו לסיכומים סופיים ולחתימה על ההסכם הקואליציוני. התיק שתקבל אבקסיס: המשרד לחיזוק וקידום קהילתי

נתניהו סיכם עם אורלי לוי: תמונה לשרה במשרד חדש
מליאת הכנסת צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

במהלך שעות הלילה (רביעי) הגיעו ראש הממשלה בנימין נתניהו ויושבת ראש גשר חברת הכנסת אורלי לוי אבקסיס לסיכום וחתימה על הסכם הקואליציוני שיאפשר את כניסתה לממשלת האחדות שתושבע הערב.

על פי הסיכום יקום משרד חדש בראשותו תעמוד חבר הכנסת לוי-אבקסיס - המשרד לחיזוק וקידום קהילתי. המשרד החדש יפעיל תחתיו את הרשות לביטחון קהילתי, עיר ללא אלימות, קידום פרויקטים והתעצמות במגזר הערבי, הרשות למאבק בסמים ובאלכוהול והמטה הלאומי להגנה על ילדים ברשת.

כזכור, לוי אבקסיס, שהייתה לחלק מגוש השמאל-מרכז והתמודדה לצד העבודה ומרצ, פרשה מהאיחוד לאחר הבחירות וטענה כי היא לא יכולה לתמוך בממשלת מיעוט בתמיכת הרשימה המשותפת. בהמשך המליצה לוי על נתניהו בפני הנשיא וסיכמה עמו שתקבל תיק חברתי. 

חתימת ההסכם עם אורלי לוי אבקסיס מסיימת כמעט סופית את מלאכת הרכבת הממשלה, שתצא לדרך באופן סופי עוד הלילה בישיבת מליאה מיוחדת שתיפתח ככל הנראה בשעה 19:00 ובשיאה יושבעו השרים לקראת השעה 23:00 בדיון מיוחד במליאת הכנסת.

בנימין נתניהו אורלי לוי אבקסיס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד