י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
מתחילים לחזור לשגרת קורונה

בשיא הזהירות: כך חגגו את ל"ג בעומר בחצר ויז'ניץ

בצל דעיכת מגיפת הקורונה בישראל, החלו בחסידות ויז'ניץ לשוב לשגרה ולקיים מעמדים וטישים באופן מצומצם ומוגבל על פי הנחיות משרד הבריאות | הרבי ערך לראשונה טיש בפסח שני וגם הדלקה בל"ג בעומר וטיש - הכל תוך הקפדה על כללי הריחוק • צפו בתיעוד

בשיא הזהירות: כך חגגו את ל"ג בעומר בחצר ויז'ניץ
ל"ג בעומר תש"פ בויז'ניץ צילום: יהושע פרוכטר

עננת הקורונה עדיין מרחפת על עולם החסידות, אבל אט אט, בזהירות ובשמירה על ההנחיות, חוזרים בחצר ויז'ניץ להחיות את הנפש הרוחנית.

לאחר שבמשך תקופה ארוכה זכו החסידים לקבל כמעט מדי יום ביומו שיחות ודברי חיזוק אישיים וכלליים מהאדמו"ר ששהה במשך כל תקופת הקורונה בצל קהילתו בבני ברק, נערכו אירועי ל"ג בעומר בהיכל הגדול ב'מרכז חסידי ויז'ניץ' בהשתתפות קהל מצומצם של פרחי החסידים ובשידור טלפוני ישיר להמוני החסידים בארץ ובחו"ל.

האדמו"ר ערך את הטיש הראשון מאז פרץ הנגיף אל חיינו בפסח שני בביהמ"ד הגדול בהשתתפות קהל מצומצם, תוך ריחוק אחד מהשני ולפי ההנחיות.

בליל ל"ג בעומר, ערך כאמור את ההדלקה באופן מצומצם, בה השתתפו כמה מתלמידי הישיבות שזכו בגורל. ביום ל"ג בעומר התפלל האדמו"ר יחד עם מספר אבות של ילדי חלאקה, לאחר התפילה גזז לצעירי הצאן את מחלפות ראשיהם, הלבישם כיפה וציצית ורקד עמם.

בשעות אחה"צ נכנס האדמו"ר לעריכת השולחן, שגם הוא נערך בהשתתפות מספר מצומצם של תלמידי הישיבה שעלו ע"פ הגורל, תוך שמירה תקיפה על הנחיות משרד הבריאות.

במהלך הטיש השתתפו החסידים בשידור חי דרך מוקדי הטלפון, במהלך התורה עורר האדמו"ר במשאו אודות כוחו הגדול של רשב"י, יכול לפטור העולם מן הדין, ובוודאי רואה את צערם של כלל ישראל ביומא הילולא דיליה, כאשר עיני עמך ישראל בו תלויות, להביא את תחנונינו ותפילותינו ובוודאי בזכותו יתרפאו כל החולים, והבריאים לא יחלו, אמן.

 

ל"ג בעומר מרכז חסידי ויזניץ הרבי מויזניץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד