י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"זה היה מזעזע" > תיעוד

פרסום ראשון: חרדי הותקף קשות עד זוב דם; התוקפים שוחררו

צעיר חרדי הותקף פיזית על ידי פקחים ערביים בשכונת רמת שלמה. הם היכו ובעטו בו עד זוב דם. משם הוא פונה לבית חולים, עם שחרורו הגיש תלונה במשטרה | למרות עדי ראייה ותיעודים מהתקיפה, המשטרה שחררה את התוקפים • המשטרה: "התקיפה הייתה הדדית" • כל הפרטים בפרסום ראשון

פרסום ראשון: חרדי הותקף קשות עד זוב דם; התוקפים שוחררו
צעיר חרדי שהותקף על ידי ערבים צילום: באדיבות המצלם

פרסום ראשון: פקחי תנועה ערבים תקפו באלימות קשה חרדי בירושלים - המשטרה שחררה את התוקפים.

צעיר חרדי, כבן 25 הותקף באלימות קשה על ידי פקחי תנועה בשכונת רמת שלמה בירושלים. הצעיר נפגע בראשו ופונה בידי כוחות מד"א לבית החולים.

מתיעוד של חלק מהתקיפה ניתן לראות את אחד מפקחי החניה מפיל את הצעיר לריצפה מכה אותו ובועט בו. לאחר מכן נראה הצעיר שוכב על הכביש ומדמם תוך שעוברי אורח מסייעים לו.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי האירוע אשר התרחש שלשום (שלישי) החל בעת שהבחור החרדי, ירד מרכבו והזיז את אחד מהקונוסים אשר הניחו פקחי התנועה על הכביש. אז החלו הפקחים לתקוף אותו.

למשטרה הגיעו מספר עדי ראייה לאירוע, אשר הגישו תלונה ואף מסרו תיעוד של האירוע. הבחור שהותקף נלקח מחדר המיון לתחנת המשטרה שם הגיש תלונה, וגם נחקר באזהרה. העדים כולם חיזקו את גרסת המותקף ותיארו כיצד הותקף בצורה קשה.

למרות התיעוד והעדויות שחררה המשטרה את התוקפים מיד לאחר החקירה. אתמול טופל הבחור בבית החולים ושוחרר לביתו בשעות אחה"צ.

הבחור הפצוע.

עדת ראיה שצפתה באירוע סיפרה ל'בחדרי חרדים' כי "הבחור החרדי, הותקף ללא שעשה כלום, זה היה מזעזע, כל הפה שלו דימם ניסיתי לסייע לו. הם ממש הכו אותו בצורה קשה. הם היו כמה תוקפים, אנחנו הזמנו את המשטרה והם עצרו את אחד התוקפים. אחד מהערבים היה עם אלה, המשטרה מצאה את האלה ברכב של הערבים."

עו"ד משה פולסקי מארגון 'חוננו' שמסייע לנפגע העבירה מסר כי "לא יתכן שאזרח מותקף ברחובה של עיר, באלמות קשה בידי פקחי תנועה, ללא שעשה דבר. המותקף נזקק לפינוי רפואי, ופונה בידי כוחות מד"א לבית החולים".

לדבריו, "לתדהמתנו הרבה, למרות שמדובר בתקיפה ברוטאלית שגרמה לחבלה של ממש, משטרת ישראל בחרה לשחרר לאחר חקירה קצרה את התוקפים, וזאת חרף תיעוד ברור ועדותם המפורטת של עוברי אורח על האירוע. אנו קוראים למשטרה לעצור מידית את התוקפים, להאריך את מעצרם ולהעמידם לדין, לא להפקיר את ביטחונם האישי של תושבי ירושלים, אפילו שהם חרדים".

מהמשטרה נמסר ל'בחדרי חרדים' כי מדובר באירוע קטטה אליו הוזעקו השוטרים והגיעו תוך זמן קצר, ולאחר בירור וחקירה עלה החשד כי התקיפה הייתה הדדית בין הצדדים, שעוכבו לחקירה ובסיומה שוחררו בתנאי הרחקה.

תקיפת חרדי משטרת ישראל תקיפה אלימה פקחים עירוניים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 21 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד