י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
שעות אחרי התלונה

האיומים על מנדלבליט: שניים נחקרים במשטרה

שעות לאחר שהיועמ"ש הגיש באופן חריג תלונה במשטרה בגין איומים על חייו, המשטרה פעלה חיש מהר וכבר בשעה זו נחקרים שניים מהחשודים במסרים המאיימים על היועמ"ש ומ"מ פרקליט המדינה

האיומים על מנדלבליט: שניים נחקרים במשטרה
חקירה. אילוסטרציה צילום: unsplash

בשעות אלה נחקרים ביחידת הסייבר של להב 433 שני חשודים במעורבות באיומים על היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט, זאת לאחר שאתמול היועץ הגיש תלונה במשטרה בגין איומים והטרדות שמכוונות כלפיו ביממה האחרונה. עם הגשת התלונה, המשטרה פתחה בחקירה.

במשרד המשפטים ציינו כי "הטרדות ואיומים אלה, שנעשו ככל הנראה באופן מאורגן בעיקר באמצעות הודעות במכשיר הטלפון, נמשכו במשך כל שעות הלילה והבוקר. ההטרדות כוללות איומים, הודעות נאצה ודברי הסתה".

בתום פעולות חקירה שנעשו אתמול והלילה, זומנו שני החשודים, החשודים הם אזרח תושב רחובות ואישה שמתגוררת בחולון. לפי שעה, ממצאי החקירה מעלים שהם השניים היחידים שמעורבים בשליחת עשרות הודעות הנאצה והאיומים ליועמ"ש.

כאמור החקירה מתנהלת בעקבות תלונתו של מנדלבליט, חוקרי יחידת הסייבר של להב 433 התייצבו אתמול בלשכתו של מנדלבליט וגבו ממנו תלונה מפורטת, מנדלבליט טען שהוא קיבל עשרות שיחות ובעיקר הודעות בוואטסאפ מעשרות אנשים שמה שמשותף פחות או יותר לכולן - דברי הסתה חמורים לצד צילומים של מנדלבליט במדי נאצים.

חקירת משטרה אביחי מנדלבליט להב 433

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד