י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
פרסום ראשון

פרסום ראשון | זריקת הרימון במא"ש: במח"ש מבטיחים לקדם את החקירה

פרסום ראשון: בעקבות האירוע החמור לפני כחודש במא''ש בו נפגעה צעירה חרדית מרימון הלם שהתפוצץ בפניה, הודיעו במח"ש כי הם 'מקדמים במהירות את חקירה האירוע' • בצלמו: 'מדובר בבשורה טובה, נקווה שכבר בקרוב יופקו הלקחים מהאירוע החמור'

פרסום ראשון | זריקת הרימון במא"ש: במח"ש מבטיחים לקדם את החקירה
הילדה בעת זריקת הרימון צילום: מתוך התיעוד

כזכור בתקופת הקורונה התחוללו מאבקים רבים בלב מאה שערים בין הציבור הקנאי הירושלמי לכוחות המשטרה. אחד המקרים שעלה לכותרות היה כשבמהלך ההתפרעות הושלך רימון הלם לעבר אם וביתה והם אף נפצעו קלות. המקרה עורר סערה גדולה וח"כים רבים זעמו כך כך ופנו לשר לביטחון פנים גלעד ארדן.

ארגון בצלמו הגיש תלונה רשמית למח"ש ובעקבות כך הורה השר ארדן לפתוח מיד בבדיקת המקרה.

ואכן בפרסום ראשון שאנו חושפים עולה, כי מח"ש מודה שאכן נפתחה חקירה והם עושים כל מאמץ לקדם את החקירה ביסודיות ובמהירות.

בנוסף מציינים במח"ש, כי הם רואים חשיבות רבה בפעילות שוטרים ששומרים על שלום הציבור בתקופה הזאת. יחד עם זאת מח"ש רואה גם בימים אלו את הצורך בשמירה על החוק הנהלים וההנחיות תוך הפעלת שיקול דעת ראוי ומאוזן.


נזכיר שישנם עוד מספר חקירות מח"ש פתוחות ביניהם דחיפת העו"ד החרדי במאה שערים, וכן מעצר הילד החרדי שהוריד דגל של מכונית של בלשים. התלונות הוגשו כולם על ידי ארגון זכויות האדם בצלמו.

מארגון זכויות האדם בצלמו נמסר: אנחנו מברכים על ההחלטה, אנחנו מגבים את שוטרי משטרת ישראל, יחד עם זאת אין מקום לאלימות כלפי ילדים ונשים. נמשיך לעקוב ולעמוד על המשמר שלא יפגעו זכויות האדם של כלל אזרחי ישראל והציבור החרדי בפרט.

רימון הלם מח''ש חקירות מח''ש בצלמו מאה שערים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד