י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
הציבור נקרא להתפלל

שנה וחצי אחרי: הידרדרות במצבו של חייל 'נצח יהודה' נתנאל פלבר שנפצע בפיגוע בגבעת אסף

הידרדרות במצבו של חייל גדוד 'נצח יהודה' נתנאל פלבר שנפצע אנושות בפיגוע בגבעת אסף לפני כשנה וחצי • אתמול הוא עבר ניתוח לשחזור הגולגולת, ניתוח שאמנם עבר בהצלחה, אך במהלך הלילה הוא עבר מספר התקפים וכעת הוא מורדם ומונשם • הציבור נקרא להתפלל לרפואת נתנאל אילן בן שיינא ציפורה בתושח"י

שנה וחצי אחרי: הידרדרות במצבו של חייל 'נצח יהודה' נתנאל פלבר שנפצע בפיגוע בגבעת אסף
נתנאל פלבר צילום: באדיבות המצלם

הידרדרות במצבו של חייל גדוד 'נצח יהודה' נתנאל פלבר, שנפצע אנושות בפיגוע בגבעת אסף לפני כשנה וחצי בו נהרגו חיילי הגדוד יובל מור־יוסף ויוסף כהן הי"ד. בתקופה האחרונה מצבו השתפר, אולם כאמור, אמש חלה הידרדרות במצבו. 

לפני כשנה וחצי התרחש פיגוע ירי בכביש 60, בצומת הכניסה לגבעת־אסף שבהרי בנימין. המחבל הפלסטיני עאסם ברגותי ירד מרכב שעצר במקום, ירה והרג את חיילי גדוד נצח יהודה יובל מור־יוסף מאשקלון ויוסף כהן מבית־שמש, ופצע קשה את החייל נתנאל פלבר וצעירה נוספת ונמלט מהמקום.

נתנאל נפצע בראשו, והיה בתחילה בטיפול נמרץ עד שמצבו התייצב. בתחילה הרופאים היו פסימיים מאוד לגבי סיכויי ההחלמה של נתנאל, אולם בדרך נס ולמעלה מדרך הטבע הוא התעורר כעבור חודשיים וחצי ומאז מצבו משתפר אט אט, הוא פקח את עיניו ואף החל לתקשר עם הסובבים דרך העיניים והידיים, והמוח שלו חזר לתפקד באופן חלקי.

בסוכות הוא אף הגיע על כסא גלגלים לשמחת בית השואבה שארגנה עמותת נצח בגדוד נצח יהודה.

נתנאל פלבר בשמחת בית השואבה בגדוד נצח יהודה // באדיבות העמותה

אתמול הוא עבר ניתוח לשחזור הגולגולת, ניתוח שעבר בהצלחה, אולם במהלך הלילה הוא עבר מספר התקפים וכעת הוא מורדם ומונשם. הציבור נקרא להתפלל לרפואת נתנאל אילן בן שיינא ציפורה בתושח"י.

נצח יהודה גבעת אסף פיגוע נתנאל פלבר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד