י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
מבזה ומשפיל

רגב פיטרה את המנכ"לית; התנועה לאיכות השלטון: "לא חוקי"

התנועה לאיכות השלטון: הודעת הפיטורים של מנכ"לית משרד התחבורה בידי מירי רגב לא חוקית ובוודאי לא מוסרית ; נעמוד לצד המנכ"לית בכל הליך משפטי שיידרש

רגב פיטרה את המנכ"לית; התנועה לאיכות השלטון: "לא חוקי"
ריהוט משרדי צילום: pixsabay

לאחר שנכנסה למשרד התחבורה, מיהרה השרה מירי רגב לפטר את מנכ"לית המשרד קרן טרנר. בתנועה לאיכות השלטון טוענים כי המנכ"לית פוטרה בשעה שהיא בחופשת לידה, מה שהופך את הפיטורין ללא חוקיים.

בהודעה שפרסמה התנועה לאיכות השלטון בנושא פיטורי מנכ"לית משרד התחבורה בידי השרה החדשה נכתב ''מנכ"לית משרד התחבורה נמצאת בחופשת לידה והחוק אינו מאפשר לפטר אותה".

"מעבר לכך שהחלטתה של רגב אינה חוקית" כותבים בתנועה לאיכות השלטון, "ההחלטה והדרך שבה נעשתה, הן מבזות, משפילות. לא יעלה על הדעת שהדבר הראשון שתעשה השרה יהיה הודעת פיטורין בטלפון, במקום ישיבת עבודה עם בכירי המשרד, על מנת להבין את עבודת משרדה החדש. הודעת הפיטורים הזו לא חוקית ולא מוסרית. על רגב לחזור בה לאלתר מהחלטתה".

"התנועה לאיכות השלטון מבקשת לחזק את ידיה של מנכ"לית המשרד, קרן טרנר ותעמוד לצידה בכל הליך משפטי שיידרש לנושא".

השרה רגב הגיבה לדברים ומסרה, כי "דבר ידוע הוא שכל שר המגיע למשרד חדש ממנה את מנכ״לו שהוא איש אמונו, על מנת לקדם את תפיסת עולמו של השר הנכנס. אמש שוחחתי עם קרן טרנר שיחה אישית וטובה והודעתי לה על כוונתי למנות מנכ״ל חדש במשרד כמקובל, על מנת שלא תשמע זאת דרך התקשורת. בטרם שיחתי עימה פניתי לנציב שירות המדינה וביקשתי לוודא שכל זכויותיה תישמרנה. וכך יהיה.

טרנר עשתה ועושה עבודה מקצועית וטובה במשרד התחבורה ואני מברכת אותה ומעריכה אותה על כך. אז לכל יפי הנפש והמצקצקים אולי ראוי גם הפעם פשוט לומר את האמת וקצת להרגיע, בוודאי לפני כניסת שבת".

התנועה לאיכות השלטון מירי רגב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד