י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"נגלה אפס סובלנות לאלימות"

נעצר חשוד באיומים על ראש עיריית שדרות אלון דוידי

משטרת ישראל עצרה חשוד באיומים על ראש עיריית שדרות אלון דוידי והיום במהלך הדיון בהארכת מעצרו בבית משפט הוגשה הצהרת תובע ומעצרו של החשוד הוארך

נעצר חשוד באיומים על ראש עיריית שדרות אלון דוידי
אלון דוידי צילום: הדס פרוש/פלאש 90

אתמול (חמישי) בשעות הצהריים התקבלה במשטרת ישראל תלונה בגין איומים על ראש עיריית שדרות, אלון דוידי. מהתלונה עולה כי החשוד התקשר למוקד 106 ובמהלך השיחה עם המוקדן השמיע איומים ישירים על אלון דוידי. 

על פי החשד, האזרח התקשר למוקד העירייה כדי להתלונן על מפגע בטיחותי באזור התעשייה שבעיר ותוך כדי השיחה החל לאיים בפני נציגת העירייה על ראש העיר.

כאמור, החשוד בשנות ה-40 לחייו, תושב העיר שדרות, נעצר אתמול על ידי שוטרי משטרת ישראל והועבר לחקירה. היום התקיים דיון בבית משפט השלום באשקלון, במהלכו הוגשה הצהרת תובע נגד החשוד ומעצרו הוארך עד ליום ראשון הקרוב.

מדוברות עיריית שדרות נמסר: "בהמשך להודעת המשטרה על מעצר חשוד משדרות באיומים כלפי נבחר ציבור ברשות מקומית, אנו יכולים לספר כי המאוים הוא ראש עיריית שדרות, אלון דוידי.

"החשוד התקשר אתמול למוקד העירוני כדי לדווח על מפגע באזור התעשייה, ובמהלך השיחה השמיע איומים כלפי ראש העיר. בעקבות השיחה, הגישה העירייה תלונה במשטרת שדרות. עיריית שדרות והעומד בראשה יגלו אפס סובלנות לאירועי אלימות מכל סוג שהוא וסומכים על המשטרה שתעשה את עבודתה במקצועיות".

איומים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד