ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
התנגשות בין סירת שייט לאבוב

תיעוד: התאונה הימית בכנרת הסתיימה בנס

כנרת: תאונה ימית בין סירת שייט לאבוב הסתיימה בנס עם שלושה פצועים קל בלבד • צפו בתיעוד

תיעוד: התאונה הימית בכנרת הסתיימה בנס
תאונה ימית בכנרת צילום: מד"א

שלושה צעירים כבני 20 שהיו מוקדם יותר היום (שישי) על אבוב מים התנגשו בספינה שעברה בלי להבחין בהם ויצאו בנזקים קלים בלבד. הם פונו לבית החולים פוריה כשמצבם טוב וכשהם עם חבלות בגפיים.

צילום: קבוצת סקופים וחדשות 24/6

חובש בכיר במד"א, רביע חורי, שמשיט את סירת הים-בולנס של מד"א בכנרת, סיפר: "כחלק מההערכות לפתיחת עונת הרחצה אנחנו נמצאים בכוננות עם הסירה. כשקיבלנו את הדיווח על הפצועים הינו במרחק של פחות מק"מ מהמקום. במקביל לאמבולנס שהוזנק לאירוע הוזנקו גם".

לדבריו, "הדיווח הראשוני היה שהפצועים עדיין בתוך המים ושיש לנו יכולת לחלץ אותם. כשהתקרבנו למקום, לשמחתנו הרבה זיהנו מיד שמדובר בפצועים קל ושהם נמצאים על הטיילת מחוץ למים. ביצענו בדיקות רפואיות ראשוניות והענקנו להם טיפול רפואי לחבלות היבשות שמהם הם סבלו, העלנו אותם לאמבולנס והם פונו במצב יציב לבית החולים".

עובדיה אהרון, חובש ביחידת האופנועים של איחוד הצלה, סיפר: "הענקנו סיוע ראשוני לשלושה צעירים שלדברי עוברי אורח נפלו למים מהאבוב עליו שטו כתוצאה מהתנגשות עם סירה. הענקנו להם סיוע ראשוני בזירת האירוע ולאחר מכן הוא פונו לבית החולים בפוריה כשהם סובלים מחבלות ופציעות".

בתוך כך, כוחות משטרה של השיטור הימי אספו ממצאים, גבו עדויות ופתחו בחקירת נסיבות התאונה בשיתוף חוקרי תאונות ימיות של משרד התחבורה.

תאונה ימית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד