ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

משרד החינוך: נפתרה בעיית ההסעות לבית הספר

משרד החינוך הודיע כי פתר את בעיית ההסעות אל מוסדות החינוך וכן נקבעו נהלים חדשים המותאמים לתקופת הקורונה כדי שיאפשרו לשמור על כל כללי הזהירות וההיגיינה

משרד החינוך: נפתרה בעיית ההסעות לבית הספר
בחדרי חרדים

משרד החינוך הודיע כי נפתרה בעיית ההסעות לבית הספר. לפי ההחלטה שהתקבלה בין משרד החינוך למשרד הבריאות, הוחלט כי הנסיעה באוטובסים תהיה בתפוסה מלאה ורגילה כבכל ימות השנה. ההסעות יחלו לפעול כבר מיום ראשון הקרוב ובדגש על חזרה הדרגתית בהתאם להיערכות של כל רשות.

ההסעות תפעלנה בהתאם לכללים שנקבעו, תוך שמירה על קבוצות קבועות ולא משתנות - התלמידים ישתייכו לאותה קבוצה ולא יתערבבו עם קבוצה אחרת. יהיה מלווה בעלייה להסעה בשעות הבוקר - המלווה יוודא שאין התקהלות וצפיפות של תלמידים בעליה לאוטובוס. כמו-כן, הוא יוודא כי התלמידים עוטים מסיכות.

בנוסף, ציינו במשרד החינוך כי המושב שליד הנהג יישאר פנוי ולא יישבו בו תלמידים. יחול רישום של התלמידים בעלייה להסעה ובעת העליה להסעות יתבצע רישום של התלמידים לוודא שנשמר הרכב הקבוצות המקורי כדי לשמור על הקבוצות המקוריות.

שר החינוך רפי פרץ מסר: ״אנחנו משלימים מהלך מורכב וחשוב של חזרה לשגרה. כנגד כל הביקורת מערכת החינוך חוזרת למסלול, ובכלל זה פתרון לסוגיית ההסעות. הקפדה על ההנחיות והעקרונות שקבענו תשמור על בריאות הילדים וצוותי ההוראה. בהצלחה".

משרד החינוך סיכם היום (שישי) עם משרד הבריאות, כי ההסעות של התלמידים אל מוסדות החינוך תתבצענה במתכונת מלאה, תוך שמירה על כללי הזהירות וההיגיינה. בתוך כך, ההסעות תוכלנה לפעול החל מיום ראשון הקרוב ה- 17.5, כאשר החזרה תעשה באופן הדרגתי, בהתאם להיערכות של כל רשות.

"מערכת החינוך משלימה עוד מהלך בחזרה לשגרה. הפעלת ההסעות תעשה באופן הדרגתי, תוך הקפדה על כללי הזהירות והמניעה. כמו כן, נאפשר לכל מועצה להיערך בהתאם ליכולתה" הוסיף מנכ"ל משרד החינוך, שמואל אבואב.

בתי ספר קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד