י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
תמונת מצב

סבב המינויים בליכוד בעיצומו: המשודרגים, המאוכזבים והממתינים

סבב המינויים בליכוד בעיצומו ולצד מינויים שכבר יצאו לדרך ישנם מספר תפקידים שלא אוישו ומספר רב יותר של דורשי תפקידים

סבב המינויים בליכוד בעיצומו: המשודרגים, המאוכזבים והממתינים
נתניהו בסיעת הליכוד צילום: הדס פרוש, פלאש 90

ראש הממשלה המשיך בסבב המינויים בין חברי הליכוד לתפקידי שרים והודיע על שורה של מינויים. בשלב זה עדיין נותרה שורה של בכירים ללא מינוי ברור.

עד לשעה זו הודיע ראש הממשלה על מינוי רשמי של חברי הליכוד הבאים: ישראל כץ לתפקיד שר האוצר, מירי רגב לתפקיד שרת התחבורה, יולי אדלשטיין לתפקיד שר הבריאות, אמיר אוחנה לתפקיד השר לביטחון פנים, אופיר אקוניס לתפקיד השר לשיתוף פעולה אזורי, והשר דודי אמסלם, שדרש את תיק ירושלים, יפוצה בתפקיד שר המקשר בין הכנסת לממשלה. בנוסף, ח"כ יריב לוין מונה ליו"ר הכנסת וח"כ יואב קיש מונה לתפקיד סגן שר הבריאות.

בשעה זו (שישי) מתנהל הקרב על התיק הבכיר שנותר ומתיקים הנחשבים בממשלה, תיק החינוך. על התיק מתחרים יואב גלנט וניר ברקת. בשלב זה מדובר יהיה במינוי זמני, וזאת כדי שלא לחסום לגמרי את כניסת ימינה לממשלה.

מלבד התיקים הנ"ל נותרה לליכוד מכסה של עוד 2 תפקידי שרים - האנגריה ומשרד המודיעין - ותפקיד שר נוסף ללא תיק, או לחלופין הקמת משרד חדש. תפקידים נוספים שנותרו במכסה וטרם אוישו: תפקיד סגן שר ושלושה שגרירים - אסוטרליה, פריז ולודנון.

בתפקידים האלה ייאלצו להתחלק חלק מהבכירים שמצפים לתפקיד, בהם: השרים גילה גמליאל, יובל שטייניץ, ציפי חוטובלי, אלי כהן, אבי דיכטר וצחי הנגבי.

הליכוד בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד