כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
"נושא שאף אזרח לא נחקר בו"

חה"כ חיים כץ נחקר בחשד לביצוע עבירות מס

חבר הכנסת חיים כץ נחקר ברשות המסים בחשד לביצוע עבירות מס •  "נחקרתי בנושא שאף אזרח לא היה נחקר בו - גם זה ייסגר"

חה"כ חיים כץ נחקר בחשד לביצוע עבירות מס
חיים כץ צילום: באדיבות המצלם

חבר הכנסת חיים כץ (הליכוד) נחקר לאחרונה מספר פעמים על ידי רשות המסים בחשד לעבירות מס. לפי החשד, חבר הכנסת חיים כץ מחזיק במספר דירות ולא שילם עליהן מס ריבוי דירות כנדרש. בעקבות כך, חבר הכנסת חיים כץ  נחקר כבר מספר פעמים בעניין ומשתף פעולה מלאה עם חוקריו. כך דיווח לראשונה מוטי גילת בכאן 11.

כזכור, כנגד חבר הכנסת חיים כץ התנהלו בעבר שתי חקירות שהסתיימו ללא כתב אישום וללא הרשעה. באוגוסט 2019 התפטר מתפקידו כשר העבודה והרווחה לאחר שהומלץ להגיש כנגדו כתב אישום שהסתיים בפרשת התעשייה האווירית שהסתיים בלא כלום.

בפרשה השנייה הואשם במרמה והפרת אמונים בעקבות הקשרים שניהל איש העסקים מוטי בן ארי. רק לאחר שהיועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלביט הודיע על הגשת כתב אישום כנגדו, הודיע כץ כי הוא מתפטר מתפקידו כשר העבודה והרווחה בטענה שהחלטת היועץ המשפטי גורמת לו עוול. ועדת הכנסת אישרה את בקשתו לקבל חסינות פרלמנטרית ולכן החקירה בעניינו הופסקה.

בתגובתו לכתבה שפרסם מוטי גילת טען חבר הכנסת חיים כץ: " ברשות לניירות ערך התיק הפך מחשד למידע פנים לשוחד והשוחד הפך למרמה הפרת אמונים על חקיקה שמיטיבה עם הציבור. רשות המסים חוקרת אותי בנושא שאף אזרח לא היה נחקר בו, בגין מחלוקת של כמה אלפי שקלים גם זה ייסגר".

חברי כנסת פלילים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד