י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
ראש הישיבה שר בדמעות

בעקבות ההצלחה: בבאר יעקב הוסיפו עוד שתי קפסולות

בישיבת באר יעקב שהייתה מהראשונות שפתחו את הישיבה במתווה הקפסולות - פתחו עוד שתי קפסולות לאור ההצלחה הגדולה • ראש הישיבה נצפה מוסר שיעור כללי מאחורי פרגוד • צפו בתיעוד מהישיבה

בעקבות ההצלחה: בבאר יעקב הוסיפו עוד שתי קפסולות
הגר"ש שפירא בשיעור בקפסולות צילום: באדיבות המצלם

בישיבת באר יעקב, שהייתה מהראשונות שפתחו את הישיבה עם שלוש קפסולות המונות יחדיו 78 בחורים מטובי הישיבה, אשר קיבלו על עצמם לא לצאת למשך חודשיים לביתם, פתחו עוד שתי קפסולות - לאחר ביקורת פתע של 'ועד הישיבות' שהתפעל מהסדר בישיבה.

ראש הישיבה הגאון רבי דוד יצחק שפירא מסר שיעור כללי עמוק ומקיף לעילוי נשמת אביו מרן הגרמ"ש שפירא זצ"ל, אשר בא' אייר מלאו 14 שנה לפטירתו. אולם השנה נדחה השיעור עד לפתיחת הזמן בפועל. בסוף השיעור החל לשיר ראש הישיבה "כד- יתבין ישראל" כשדמעות בעיניו ובני הישיבה מצטרפים אף הם לשירה.

ראש הישיבה נצפה מוסר את שיעוריו מאחורי פרגוד, כך נצפה גם לצדו בנו הגאון רבי שמעון שפירא, מראשי הישיבה, מוסר שיעורים יומיים וקול התורה ממלא את רחבי הקמפוס.

בחורי הישיבה עמלים ושקועים בכל כוחם וניכר שה'שטייגען' היה בצורה מיוחדת וכי הייתה אווירה חזקה של עלייה ניכרת בלימוד. רבני הישיבה והרמי"ם אף הם מגיעים כל יום במסירות נפש לישיבה.

בחורי הישיבה מספרים כי ישנה הרגשה מיוחדת בלימוד במצב של התנתקות גמורה מכל הוויי העולם. "אין לנו שיור, רק התורה הזאת".

קפסולות באר יעקב ועד הישיבות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד