י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

השכרת יאכטה עם המשפחה לשומרי מצוות חרדים

יש אירועים בחיים שחייבים לתת להם משמעות, ואסור לתת להם לחלוף על פנינו כלאחר יד. אירוע כזה חייב לקבל את מלוא תשומת הלב, אירוע שבו הנוכחים ירגשו מיוחדים, שהם מוערכים, שהם לא נשכחו ושיש לנו פינה חמה בלב אליהם. שהם חשובים לנו

השכרת יאכטה עם המשפחה לשומרי מצוות חרדים
השכרת יאכטה צילום: pixsabay

יש אירועים בחיים שחייבים לתת להם משמעות, ואסור לתת להם לחלוף על פנינו כלאחר יד. אירוע כזה חייב לקבל את מלוא תשומת הלב, אירוע שבו הנוכחים ירגשו מיוחדים, שהם מוערכים, שהם לא נשכחו ושיש לנו פינה חמה בלב אליהם. שהם חשובים לנו.

אירועים כמו יום נישואין מיוחד של ההורים, יום הולדת של אחד מבני המשפחה, ועוד.... לשמחתנו יש המון אירועים שיכולים להיות כאלה מיוחדים.

אנחנו בחברת גל ונעמה השכרת יאכטות מציעים לכם לשדרג את האירוע ולהפוך אותו לזיכרון עוד יותר מיוחד, להפוך את האירוע לחוויה בלתי נשכחת. ולקיים אותו באמצעות השכרת יאכטה לחגוג את האירוע.

יש לנו, בחברת גל ונעמה השכרת יאכטות, יאכטה מפוארת לכל אירוע ולכל שמחה במיוחד למגזר הדתי. ביאכטה שלנו יש פינת ישיבה עם צל ועל הסיפון תוכלו לשבת מול הים הפתוח, בתוך היאכטה יש 3 חדרים זוגיים, סלון, מטבח, ושירותים כמו בית קטן

והכי חשוב מותקנות אצלנו ביאכטה מזוזות בכל כניסה!

השכרת יאכטה מתאימה במיוחד לציבור הדתי מכמה סיבות, על היאכטה תהיו רק אתם והמשפחה או החברים שלכם, אף אחד לא יפריע ואתם תרגישו חופשיים בלב ים, אפשר להיות בבגד ים צנוע וללא צופים מבחוץ, בדיוק כמו בחוף המופרד של הדתיים, בנוסף האוכל שיוגש לכם יהיה כשר למהדרין ללא חשש. והעיקר אתם חוגגים עם המשפחה או החברים באופן פרטי לחלוטין ורק הים מקיף אתכם מכל עבר.

במהלך השכרת יאכטה אפשר להתפלל תפילת ערבית מול שקיעה בים הפתוח - החיבור עם הקב"ה מושלם בלב ים!

השכרת יאכטה לאירוע כמו חגיגת יום הולדת יכול להיות מתנה מקורית מפתיעה למישהו מבני המשפחה שלכם, ואנחנו נעזור לכם בהפתעה כשנקשט עבורכם את היאכטה עם שלט מזל טוב ובלונים, ומניסיון הילדים שבמשפחתכם תמיד ישמחו לקחת פיקוד על היאכטה ובעזרת הסקיפר ללמוד איך משיטים אותה. מי שיודע לשחות יוכל בלב הים לקפוץ למים עם מצוף גדול מאחורי היאכטה.

השכרת יאכטה אפשר לתת כמתנה ליום הנישואין של ההורים ולשלוח אותם אלינו שאנחנו כבר נדאג להם, כשיגיעו ליאכטה תהיה על השולחן ארוחת בוקר כשרה, ונצא לשייט ללב הים כשההורים יוכלו לשבת יחד על הסיפון ולצפות באופק הרחב.

הסקיפר שלנו נותן שירות אדיב ומקצועי, ויעזור לכם בכל צעד ורגע במהלך השייט שלכם. אתם לא תרגישו בנוכחותו ועדיין תוכלו לסמוך עליו בעיניים עצומות שינווט את היאכטה בביטחון וברוגע.

השכרת יאכטה לאירוע שאתם רוצים ייחקק בזיכרון שלכם לתמיד כחוויה מדהימה, זו תהיה חוויה נפלאה שלא תצא מהראש ותלווה אתכם בחיי השגרה, חוויה שתטעין אתכם באנרגיה כל פעם מחדש בימים מורכבים ומעייפים.

באתר שלנו תוכלו למצוא את כל הפרטים על השכרת יאכטה למגזר הדתי, כאן באתר של גל ונעמה השכרת יאכטות תוכלו למצוא את סוגי החבילות לאירועים שאנחנו מציעים, מחירים, הטבות, והמלצות מלקוחות מרוצים שלקחו את החוויה של השכרת יאכטה בשתי ידיים וממליצים גם לכם להעניק למי שאתם אוהבים חוויה כזאת.

יש לכם שאלות? צרו אתנו קשר אתנו 0504600470 ונשמח לענות. אנחנו פה לשירותכם!

יאכטה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד