י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
מצטרף לרשימת המאוכזבים

דיכטר: "לא שמעתי נימוק שיכול לשכנע אותי"

חבר הכנסת אבי דיכטר, מי שכיהן בעבר כראש השב"כ, מצטרף אל מאוכזבי הליכוד אחרי שנודע לו מראש הממשלה נתניהו כי הוא לא ימונה לתפקיד שר בממשלה החדשה. "אתמוך בממשלה שבה מכהנים לא מעט מחברי הקרובים בליכוד ובכלל"

דיכטר: "לא שמעתי נימוק שיכול לשכנע אותי"
אבי דיכטר צילום: יונתן זינדל / פלאש 90

מאוכזב נוסף בליכוד. גם אבי דיכטר מצטרף בשעה האחרונה למאוכזבי הליכוד לאחר קיבל את הודעת ראש הממשלה כי הוא לא ימונה לתפקיד שר, על אף שהוא נמנה על בכירי הליכוד שדורגו גבוה בפריימריז האחרון. דיכטר מצטרף אל גדעון סער, ניר ברקת וחברים נוספים שעדיין שומרים על שתיקה.

חבר הכנסת אבי דיכטר אמר היום (ראשון). "בכנסת הבאה אמלא את תפקידי בגאווה ובגאון כחבר כנסת מן המניין". בהתייחסו להחלטת נתניהו אמר. "לצערי, ראש הממשלה נתניהו החליט שלא למנות אותי כשר בממשלתו. גם בשיחתנו הלילה לא שמעתי נימוק שיכול לשכנע אותי או כל אדם אחר, מדוע לא נמצאתי ראוי על ידו לתפקיד של שר ולחבר קבינט ביטחוני".

דיכטר הדגיש כי "עשרות אלפי אנשים בהם מתפקדי ליכוד רבים ומצביעי ליכוד, תמהים איך זה קורה שנתניהו החליט כך למרות מיקומי בעשירייה ברשימת הפריימריז, ומהעובדה שכיהנתי פעמיים כשר בממשלה וראש שב״כ לשעבר. יחד עם זאת, אני איש ליכוד ואדם ממלכתי המכבד החלטות שקיבל מי שהסמכות בידו ולכן אתמוך בממשלה שבה מכהנים לא מעט מחברי הקרובים בליכוד ובכלל, ומאחל להם בהצלחה" הוסיף דיכטר.


עוד אמר חבר הכנסת המאוכזב, כי "בארבע השנים האחרונות הצלחתי להוביל חקיקה עם רוב של למעלה מ60 חברי כנסת. גם את חוק הלאום, וגם את חוק קיזוז משכורות מחבלים. עם הנצח לא מפחד מדרך ארוכה, ואני בן גאה לעם הנצח. את ניסיוני הבטחוני, המדיני ואת חזוני למדינת ישראל אמשיך לקדם כחבר כנסת. דרושות רפורמות משמעותיות בתחומים רבים, ואעשה כל שביכולתי כדי להוביל אותן. ומילה לסיום. ליכודניקים יקרים, נתתם בי את אמונכם וסייעתם לי לקפוץ 16 מקומות בפריימריז. לא אאכזב אתכם. נמשיך לפעול יחד ולא נוריד ראש".

אבי דיכטר נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד