י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
במחאה על תקיפות רופאים

בתי החולים הפסיכיאטריים הושבתו היום לכמה שעות

כלל בתי החולים הפסיכיאטריים הושבתו במהלך היום לאחר שני אירועי אלימות כנגד רופאים. הצוותים הרפואיים קיימו אסיפות הסברה • יו"ר ההסתדרות הרפואית קורא לממשלה:"אסור לאיש מאיתנו להתפשר על חוסנם של הצוותים הרפואיים"

בתי החולים הפסיכיאטריים הושבתו היום לכמה שעות
המרכז לבריאות הנפש צילום: יח"צ

לאחר שני אירוע אלימות שאירעו בבתי החולים הפסיכיאטריים בעכו ובבאר יעקב, הודיעו היום כלל בתי החולים הפסיכיאטריים כי הם שובתים היום במשך מספר שעות במחאה. במהלך השביתה, הצוותים הרפואיים קיימו אסיפות הסברה ועצרות מחאה כאות הזדהות עם המותקפים.

במכתב ששלח יו"ר ההסתדרות הרפואית, פרופ' ציון חגי, לראש הממשלה בנימין נתניהו ולשרים נוספים, הוא הבהיר כי האלימות במערכת הבריאות הפכה למגיפה. "אני שב ומזכיר כי הצוותים הרפואיים ממשיכים להיות הפקר למרות שורה של הבטחות והמלצות של ועדות ממשלתיות, שלא מיושמות בפועל".

חגי קרא לממשלה החדשה לקראת הקמתה לפעול למען הצוותים הרפואיים, "זו העת לשלב ידיים, כל המשרדים והגופים הרלוונטיים, ודאי לאור הקמתה של ממשלה חדשה בישראל. אסור לאיש מאיתנו להתפשר על חוסנם של הצוותים הרפואיים שעושים לילות כימים עבור מטופליהם".

בתוך כך, בית משפט השלום בראשון לציון האריך אמש בשלושה ימים את מעצרו של צעיר בן 25, החשוד בתקיפת אחות במרכז לבריאות הנפגע בבאר יעקב. כתוצאה מהתקיפה האחות נפצעה והיא מאושפזת בבית החולים תל השומר.

רופאים בריאות הנפש שביתה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד