י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
הפקת לקחים

במשרד המבקר יתנו דגש מיוחד לתלונות שיגיעו מהציבור החרדי

משרד מבקר המדינה מפרסם כי ימשיך לסייע לאזרחים אשר זכויותיהם נפגעו ע"י הרשויות, וכי דגש מיוחד יינתן לתלונות מהציבור החרדי • הלשכות לקבלת קהל תפתחנה בימים הקרובים

 במשרד המבקר יתנו דגש מיוחד לתלונות שיגיעו מהציבור החרדי
חרדים צילום: Yonatan Sindel/Flash90

בהתאם להנחיית מבקר המדינה ונציב תלונות הציבור, מר מתניהו אנגלמן, עובדי הנציבות מפרסמים כי הם ממשיכים לסייע לאזרחים אשר זכויותיהם נפגעו ע"י רשויות השלטון וגופים ציבוריים, או שהתמודדו עם טיפול לקוי בפניותיהם לגופים אלו.

עוד פורסם, כי דגש מיוחד יהיה על הנגשת מידע וסיוע לציבור החרדי. וכן על התנדבות וסיוע לאוכלוסיות בסיכון ובכלל זה הגיל השלישי.

בימים הקרובים תפתחנה בהתאם להנחיות משרד הבריאות הלשכות לקבלת הקהל , בהן ניתן להגיש תלונה בעל פה. הודעה על פתיחת הלשכות תפורסם באתר המשרד.

לדברי העובדים, הנציבות עושה בימים אלה ככל יכולתה על מנת לתת מענה ולטפל בתלונות המגיעות אליה בהקדם האפשרי. כך למשל בימי משבר הקורונה, אנשי הנציבות סייעו לאזרחים שפנו במגוון נושאים, בהם: אי יכולת להגיש טפסים מקוונים באתרי הביטוח הלאומי ושירות התעסוקה, קשיים ביצירת קשר עם משרד הבריאות, בחינות מקוונות במוסדות להשכלה גבוהה, קשיים של לתלמידים ביישום הלמידה מרחוק ועוד. 

מנהלת הנציבות, עו"ד ד"ר אסתר בן חיים, מסבירה כי בימי שגרה נציבות תלונות הציבור מטפלת בכ-14,000 תלונות בשנה, במגוון נושאים הנוגעים לפגיעה בזכויותיהם של המתלוננים על ידי רשויות השלטון וגופים ציבוריים.

במשרד המבקר מדגישים שעם כניסתו לתפקיד מבקר המדינה ונציב תלונות הציבור חרט אנגלמן על דגלו לפעול לקידום ולמצוי זכויותיהן של אוכלוסיות המתגוררות בפריפריה החברתית והגאוגרפית במדינת ישראל.

הפנייה לנציבות מתאפשרת באמצעות טופס מקוון באתר המשרד או בדואר אלקטרוני לכתובת: [email protected]

מתניהו אנגלמן מבקר המדינה חרדים נציב תלונות הציבור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד