י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
דמות נשית חבושה בכובע

השחתת קברו הטרי של החייל עמית בן-יגאל הי"ד: התפתחות דרמטית בחקירה

קברו של החייל שנהרג בשבוע החולף מפגיעת אבן - עמית בן-יגאל הי"ד, נחפר והושחת | מתיעוד שהגיע לידי המשטרה עולה כי דמות נשית חבושה בכובע נצפתה כשהיא חופרת בקבר | בתגובה הציב צה"ל שמירה 24 שעות סביב הקבר 

השחתת קברו הטרי של החייל עמית בן-יגאל הי"ד: התפתחות דרמטית בחקירה
ברוך בן יגאל בהלוויית בנו צילום: יוסי אלוני, פלאש 90

מתיעוד שהגיע לידי המשטרה עולה, כי אישה חפרה ונגעה בזרי פרחים במשך שעות בקברו הטרי של חלל צה"ל רב-סמל עמית בן יגאל ז"ל, שנפל במהלך פעילות צבאית בשומרון. כך דיווח ב-ynet.

התיעוד נלקח ממצלמת אבטחה באתר בנייה סמוך לבית העלמין הצבאי בבאר יעקב, ובמקום בו נטמן הלוחם, נראית האישה חופרת בקבר. כעת מעריכים גורמים במשטרה כי האישה שזהותה ידועה תיעצר בקרוב.

גורמים שמקורבים לחקירה המתנהלת במשטרת רמלה סיפרו, כי הדמות הנשית הגיעה בשמלה וכובע לחלקת הקבר ביום חמישי בבוקר, הזיזה את הזרים והתעסקה עם העפר.

בעקבות המקרה, הציב צה"ל שמירה של קצינים וחיילים 24 שעות ביממה על חלקת הקבר.

בצה"ל אמרו מיד לאחר גילוי ההשחתה כי "תתבצע אטימה של הקבר ועד לסיום התהליך תועמד שמירה של חיילי חטיבת גולני באזור בית העלמין", מצה"ל אמרו בנוסף כי "יש לגנות בתוקף כל פגיעה בכבוד חללי צה"ל. צה"ל ומשטרת ישראל פועלים לחקירת האירוע ובירור הנסיבות".

ממשרד הביטחון מסרו מיד לאחר המקרה המזעזע כי "אנשי היחידה להנצחת החייל במשרד הביטחון שוהים בחלקת הקבר של סמ"ר עמית בן יגאל ז"ל מאז היוודע האירוע ומטפלים בחלקת הקבר יחד עם הרבנות הצבאית, משרד הביטחון מביע זעזוע ושאט נפש מהמעשה. אגף משפחות, הנצחה ומורשת מלווה את משפחת בן יגאל ויעניק לה את כל התמיכה והסיוע הנדרשים".

בתוך כך, המצוד אחר המחבל שהשליך בלוק שיש לעבר הלוחם בכפר הפלסטיני יעבד נמשך.

עמית בן יגאל קבר צה"ל משטרת ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד