י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
האיש שהיה להבטחה הגדולה ונשאר בחוץ

גדול המאוכזבים: הח"כ החרדי שהטיל וטו על מינוי ניר ברקת לשר החינוך

המאוכזב הגדול ביותר בליכוד למרות מראהו הממלכתי והחייכני היום במליאת הכנסת, הוא חבר הכנסת ניר ברקת שזינק היישר מהאזרחות למקום 9 בליכוד והסתובב עם הבטחת בחירות פומבית להתמנות לשר האוצר, אך מצא עצמו מחוץ לשולחן הממשלה | דיווח לפיו גפני הטיל עליו וטו

גדול המאוכזבים: הח"כ החרדי שהטיל וטו על מינוי ניר ברקת לשר החינוך
משה גפני/ניר ברקת צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

דיווח: גדול המאוכזבים מסבב המינויים הנוכחי הוא ללא ספק חבר הכנסת ניר ברקת, בכיר 'הליכוד' שדורג בעשירייה הראשונה בפריימריז, ומי שקיבל הבטחה ראשונה לכהן כשר האוצר, הוא דווקא נותר ללא שום מינוי רשמי ונותר כחבר כנסת מן השורה.

עד הבוקר, התנהל קרב בין יואב גלנט לניר ברקת על התיק החינוך הנחשק, כשלבסוף גבר גלנט, והבוקר (ראשון) הודיע ראש הממשלה כי גלנט ימונה לשר החינוך לאורך כל הקדנציה.

נתניהו עצמו תירץ את סבב המינויים התמוה בכך שהעדיף "למנות שרים מכהנים", אך בפועל עולה תהיה על כך שניר ברקת, נאמנו ומי שפעל קשות למען ניצחונו בפריימריז מול גדעון סער נותר ללא מינוי.

בתוך כך, העיתונאי מיכאל שמש דיווח הערב ב'כאן 11' כי בין הלוחצים על נתניהו כדי שברקת לא ימונה לשר החינוך, היה גם יו"ר 'דגל התורה' חבר הכנסת משה גפני, שאמר בשיחה עם ראש הממשלה קודם השבת כי "ברקת פגע בחרדים במהלך כהונתו כראש עיריית ירושלים".

החשש של גפני היה מינוי של יועץ חרדי שפעל לצד ברקת, כאשר גפני הרבה לתקוף את צמד היועצים החרדים של ברקת בכל הזדמנות. והחשש היה שאלה יחזרו לפעילות וישלטו במוסדות בציבור החרדי.

גפני מכחיש את הדיווח, אולם ניתן להעריך כי הוא בוודאי שמח שכף רגלו של ברקת לא תדרוך במשרד החינוך.

מלשכת ח"כ משה גפני נמסר כי "הדיווח אודות טרפוד מינויו של ח"כ ניר ברקת, לא היה ולא נברא!".

משה גפני ניר ברקת משרד החינוך יואב גלנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד