י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
בגלל הלחץ הכלכלי

מוכר הפלאפל שריגש את המדינה עבר צנתור

יובל כרמי מוכר הפלאפל המפורסם מאשדוד שריגש את המדינה - עבר בהצלחה צנתור מורכב בבית החולים קפלן, שהציל את חייו  

מוכר הפלאפל שריגש את המדינה עבר צנתור
יובל כרמי לאחר הצנתור בבית החולים צילום: באדיבות המשפחה

יובל כרמי, מוכר הפלאפל מאשדוד שריגש את המדינה לאחר שדמע בשידור חי על קריסת העסק, הגיע למחלקה לרפואה קרובה בבית החולים קפלן מקבוצת כללית עם כאבים בחזה ועם חולשה כללית.

רגע לפני שעבר התקף לב, הצליח הצוות הרפואי במחלקה לרפואה דחופה ובמערך הקרדיולוגי של בית החולים בניהולו של פרופ׳ קובי ג׳ורג׳, שצנתר אותו, להציל את חייו ולאפשר לו לחזור במהרה לחנות הפלאפל.

יובל כרמי אמר בסיום הצנתור: "אני מודה לפרופ׳ ג׳ורג׳ והצוות במכון הלב שהם המלאכים ששומרים עליי. הגעתי לקפלן במצב רע מאוד. אין ספק שלקחתי ללב את המצב שלי בתקופת קורונה".

אל המרכז הרפואי "קפלן" הוא הגיע כאמור ברגע האחרון, אחרי ימים של כאבים בחזה וחולשה. למרות שהוא עבר צנתור בעבר, הוא לא חשב שהפעם מצבו ידרדר במהירות כזאת. פרופ׳ קובי ג'ורג', מנהל המערך הקרדיולוגי בבית החולים קפלן, הסביר עד כמה המצב של יובל קשור ללחץ הנפשי שבו היה שרוי בתקופה האחרונה.

"לחלוטין אפשר לומר שיש השפעה של מצב נפשי על המצב הפיסי ואנחנו עלולים להתקל במצבים רבים כאלו בתקופה זו". הצוות הרפואי ביצע צינתור ארוך ומורכב ולאחר מספר ימים יובל יוצא הביתה במצב מצוין.

כעת, כל מה שיובל רוצה זה לחזור לדוכן הפלאפל שלו. "אני מתגעגע לאנשים, לראות אותם ולתת להם לחייך. זה העולם שלי", סיכם.

כזכור, יובל כרמי, בעל דוכן פלאפל שבשל הנחיות משרד הבריאות נאסר עליו לפתוח את הדוכן שלו והוא איבד את פרנסתו. דבריו הגיעו לפרסום בעקבות ראיון בערוץ 13, בו סיפר בבכי על מר גורלו ואפילו העיתונאית נשברה ובכתה יחד אתו. כרמי, שנותר ללא פרוטה, ביקש לפתוח את הדוכן אך שוטרים הגיעו ואיימו כי יסגרו לו את העסק, "אין איך לחיות" אמר בבכי.

 יובל כרמי פוגש את פרופ׳ קובי ג׳ורג׳, מנהל המערך הקרדיולוגי בקפלן, שהציל את חייו. (צילום: משפחה)

יובל כרמי פלאפל בית חולים קפלן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד