ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
"אני מכבד אותו"

בר סימן-טוב מגיב למתקפה של הבוס לשעבר

בעוד שר הבריאות היוצא ליצמן בחר לתקוף אתמול את התנהלותו של ראש הממשלה ומנכ"ל משרדו היוצא - בר סימן טוב בוחר להגיב באיפוק. "אני מכבד את ליצמן"

בר סימן-טוב מגיב למתקפה של הבוס לשעבר
מנכ"ל משרד הבריאות, משה בר סימן טוב צילום: נועם ריבקין פנטון, פלאש 90

מנכ"ל משרד הבריאות היוצא הגיב הבוקר (שני) בשיחה לערוץ 12 על דבריו של ליצמן נגדו ואמר, "אני מכבד את ליצמן, שמח שעשינו את מה שעשינו". עוד אמר בר סימן טוב, "אני בטוח שהמציאות הייתה אחרת אם לא היינו נוהגים כך".

אמש התראיין ליצמן לכאן רשת ב' ותקף את התנהלותם של ראש הממשלה ומנכ"ל משרד הבריאות בשיא המשבר. ליצמן אמר כי, "נתניהו נענה לפחדים של בר סימן טוב - הייתה בהלת יתר". בר סימן טוב לא נשאר חייב ובשיחה עם N12 הבוקר ענה למתקפה: "הסיכון הגדול ביותר שאנחנו יכולים לקחת כעת על עצמנו הוא להאמין שלא היה כלום. קיבלנו את המשאב החשוב ביותר וזה זמן - עכשיו צריך להמשיך ולהיערך‎".

ליצמן אמר עוד בראיון כי "ברגע שהמנכ"ל שלי אמר שהוא חושש מעשרת אלפים מתים אני צעקתי בישיבת הממשלה אני חולק על זה. הייתה בהלת יתר", בר סימן טוב הגיב על זה "שמח שעשינו את מה שעשינו - אני בטוח שהמציאות הייתה אחרת אם לא היינו נוהגים כך".

בריאיון אחר לאולפן ynet אמר בר סימן טוב: "אני מכבד מאוד את השר ליצמן וגם את דעותיו ותרומתו המאוד רבה למלחמה בנגיף, ואני מאמין שלאורך כל הדרך פעלנו בחוכמה וגם הצלנו חיים של אלפים רבים".

היום יתקיים טקס חילופי השרים במשרד הבריאות בה אמור שר הבריאות הנכנס יולי אדלשטיין להיכנס למשרד במקומו של ליצמן שיעבור לטובת משרד השיכון, גם מנכ"ל משה בר סימן טוב יפרוש מתפקידו.

יעקב ליצמן משה בר סימן טוב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד