י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

דרופשיפינג - שיטת המסחר שיותר ויותר ישראלים מרוויחים ממנה בזמן הבידוד

על דרופשיפינג כבר שמעתם? זוהי שיטת מסחר אונליין רווחית במיוחד. לא חייבים לפתוח חנות מקוונת. אין צורך בהון עצמי. פוטנציאל ההכנסות בלתי מוגבל. אז מה הפלא שהישראלים נוהרים בהמוניהם? איפה לומדים את זה? ממש לא באוניברסיטה

דרופשיפינג - שיטת המסחר שיותר ויותר ישראלים מרוויחים ממנה בזמן הבידוד
מסחר מקוון צילום: pixsabay

איך להקים עסק יציב בלי להשקיע הון?

כמעט כל דבר אפשר למכור ולקנות כיום באינטרנט, מחולצה או מיקסר עד סלולר ומכונית. סטטיסטית, חצי מכל נפח המסחר העצום אונליין מתבצע בשיטת דרופשיפינג. בשיטה הזאת, הרכישה והתשלום נעשים כמקובל, אבל יש דבר נוסף במשוואה. הסוחר הוא בעצם גורם מתווך.

אורן סויסה, ממקימי "מרכז דרופשיפינג ישראל" מסביר: השיטה הזאת, שהיא לחלוטין חוקית, יכולה לעבוד בכל זירה מקובלת, שופיפיי, אמזון, איביי. מה שבעצם קורה זה שאתה מפרסם מוצר שלא נמצא ברשותך. לאחר שמישהו מזמין ממך, נניח חולצה מודפסת או כלי מטבח כזה או אחר, אתה פונה לספק. אתה מעדכן את הספק והוא בעצם מעביר את הסחורה ללקוח שהזמין.

לקבלת מידע נוסף ויצירת קשר – לחצו כאן!

ואין עם זה שום בעיה חוקית? אנו שואלים. דרופשיפינג זו שיטה חוקית, אך צריך לפעול על פי חוקי הפלטפורמות השונות. צריך ללמוד איך לוודא, לפני שמזמינים ממך מוצר, שיש לכם ספק שמציע בדיוק את אותו המוצר. איך למצוא מוצר רווחי. רק מי שפועל לפי הכללים ולא "מזייף", מצליח בעצם להקים עסק יציב ורווחי. עסק לחיים. ומה שראוי עוד לציון – אין צורך בהון עצמי משמעותי. זה לא פועל כמו עסק קמעונאי רגיל, שבו צריך לקנות סחורה ולהחזיק מלאי. כאן, כל מוצר קונים, בעצם לאחר שקיימת כבר מכירה. והרווח? מודל ההכנסות המקובל שאליו שואפים ושם נמצא הממוצע – 25 עד 35 ממחזור המכירות. באיזה ענף אחר אפשר למצוא כאלה מספרים?

מלמדים רק דרופשיפינג, יישומית, חוקית ומעשית

אצלנו, מסביר אורן, לומדים במהלך הקורס להכיר את השיטה מכל הכיוונים. תוכל לקרוא לזה קורס מכירות באינטרנט, אבל זה קצת יטעה. אנו מלמדים את הידע הכי מעשי. איך לאתר מוצרים טובים, גם בעלי אקספרס וגם בזירות אחרות, אצל ספקים מחו"ל שפחות מוכרים לקהל הישראלי. אנו מלמדים איך להעלות את המוצרים לאיביי ושופיפיי וגם איך להציג אותם בצורה הכי נכונה. לא מספיק לשים מוצר בחנות שופיפיי. צריך גם להשכיל ולדעת איך לקדם אותו ב-SEO, איך לתפוס את העמודים הראשונים. ומכיוון שאנו לא מתפזרים ומלמדים אצלנו במרכז אך ורק דרופשיפינג, אך ורק על ידי מדריכים שנחשבים לתותחים בתחום זה ומפעילים עסק עצמאי בתחום, אנו משיגים את התוצאות הכי טובות. אלה ללא ספק הקורסים הכי מקיפים ואיכותיים בארץ. תעיד על כך קהילת הבוגרים המרשימה, מעל 2500 איש.

לקבלת מידע נוסף ויצירת קשר – לחצו כאן!

למי מתאים למכור באינטרנט?

אז למי מתאים בעצם למכור באינטרנט? אם אתם שואלים את עצמכם האם דרופשיפינג באיביי או בשופיפיי מתאים לכם, קחו בחשבון עוד כמה דברים. לא צריך להתפטר מהעבודה ולחלום על המיליונים. הכי נכון יהיה להתחיל צעד צעד. כבר במהלך הקורס מתחילים לסחור, משתמשים בכלים השונים, מנסים את הזירות השונות עם ליווי צמוד. מאוד נפוץ שדי בהתחלה מגיעים למחזור של עשרות או מאות דולרים לחודש. עם הזמן מגדילים את נפח העסקאות. אפשר להוסיף שימוש בתוכנות שמשבצות באתר שלכם או בחשבון האיביי שלכם מוצרים רצויים, ביתר קלות (ללא עבודה ידנית).

הכי מספק אותי, מספר אורן, זה שפונים אלי חבר'ה מהקהילה שלנו ומספרים על ההצלחה. על היכולת להתפרנס אך ורק ממכירות, מהעסק העצמאי שהקימו בעשר אצבעות. ואם הזכרנו קהילה, הרי שכל בוגר קורס מקבל מנטור שמלווה אותו. למשך שנה אנו נותנים גם תמיכה טלפונית ובווטסאפ. לומדים אצלנו צעירים יותר ופחות, חבר'ה שרוצים תוספת הכנסה או יזמים שרוצים עסק עצמאי, אימהות ובעלי משפחות.ולא – אין צורך בידע בתכנות. מספיק ידע של אנגלית ברמה סבירה, גישה לאינטרנט ורצון. הרבה רצון.

לקבלת מידע נוסף ויצירת קשר -  לחצו כאן!

 כתב: אלון פרנקל

מסחר מקוון קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד