י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

הצדיק בצער • תפילות ותחנונים לרפואת האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו

בעקבות חולשה שפוקדת את מנהיג 'שובה ישראל' האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו - אלפים מעתירים לרפואתו השלימה • הרב לתלמידיו: תחזקו את הפצת ולימוד ספר דברים • שמו לתפילה: רבי יאשיהו יוסף בן זרי

הצדיק בצער • תפילות ותחנונים לרפואת האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו
הרב פינטו צילום: באדיבות המצלם

העתירו בתחינה ובתפילה לרפואתו של ראש אבות בתי הדין במרוקו, מנהיג קהילות 'שובה ישראל' בארץ ובעולם, האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו שליט"א. שמו לתפילה: רבי יאשיהו יוסף בן זרי.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי אלפי תלמידי 'שובה ישראל' מקיימים בימים האחרונים מעמדי תפילות לרפואתו של מורם ורבם רבי יאשיהו פינטו, זאת בעקבות חולשה שפוקדת את האדמו"ר.

בעקבות כך, בימים האחרונים לא התקיימו השיעורים היומיים של האדמו"ר וזאת כאמור מפאת חולשתו הגדולה של מנהיג 'שובה ישראל' השוהה בימים אלו במעונו במרקש שבמרוקו.

האדמו"ר קרא לתלמידיו מכל העולם, להעתיר בעדו, ולחזק ביתר שאת את הפצתו ולימודו של ספר דברים וקריאתו בשבת, "בזכות ספר דברים, תבוא ישועה גדולה על כל עם ישראל, ישועה כללית וישועה פרטית", אמר הרב פינטו לתלמידו.

כמו"כ ביקש ראש אבות בתי הדין במרוקו - לחזק ולהרבות בתורה ויראת שמים ולהגדיל את כוחה של ישיבת 'שובה ישראל' המונה כיום עשרות סניפים ברחבי העולם, שבהם למדים תלמידי חכמים ורבנים.

"אנו מקווים שבקרוב מאוד כבוד הרב יחזור למסור את השיעורים היומיים", אמר אחד מתלמידי הרב ל'בחדרי חרדים', "לשיעורים שמועברים ברשתות החברתיות - יש מיליוני צפיות מכל העולם. הם מעניקים לנו חיות וחיזוק גדול".

כזכור, לפני כשבועיים, הודיע האדמו"ר במהלך השיעור היומי כי הוא החליט להקים ישיבה חדשה במרוקו שתשמש מרכז תורני לכלל ישיבות 'שובה ישראל'.

הרב יאשיהו פינטו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!