י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
לפנות בוקר

תיעוד: הפלסטיני נתפס על-חם כשפרץ לבית

פלסטיני, שוהה בלתי חוקי מקלקיליה, ניסה לפרוץ לפני מספר ימים לבית בהוד השרון בזמן שדיירי הבית נמו את שנתם. בעל הבית שהתעורר והבחין בהם, התקשר למשטרה ואחד מהפורצים נעצר. שותפו לפשע הצליח להימלט ולא נתפס • צפו

תיעוד: הפלסטיני נתפס על-חם כשפרץ לבית
פלסטיני ניסה להתפרץ לבית בהוד השרון צילום: צילום מסך

לפני מספר ימים, התקבלה שיחה במוקד 100 של המשטרה, אדם דיווח על פורצים לביתו צמוד הקרקע ברחוב דרך רמתיים בהוד השרון. מהדיווח התברר כי בעל הבית התקשר למוקד סמוך לשעה 04:00 לפנות בוקר ומסר כי שני חשודים מנסים לפרוץ לבית שלו וכי הוא מבחין באחד מהם דרך חלון חדר השינה שלו.

שוטרים הגיעו למקום ואיגפו את הבית מימין ומשמאל, כשהם מבחינים בחשוד אחד מנסה לפתוח את חלון הבית ואילו חשוד נוסף יושב על ספסל בחצר הבית. השוטר קרא לעברם והם החלו להימלט מהמקום. השוטרים הצליחו לעצור את החשוד שניסה לפרוץ לבית ואילו חברו נמלט.

חקירת המשטרה העלתה כי החשוד הינו שוהה בלתי חוקי בישראל, תושב קלקיליה, הגיע לבית כשהוא עטה על ידיו כפפות, חבש קפוצ'ון לראשו וכיסה את פיו ואפו בבד וגז פלפל בכיס מכנסיו.

מעצרו של החשוד, בן 36 מקלקיליה, הוארך מעת לעת בבימ"ש השלום בפ"ת ואתמול מחלקת תביעות של המשטרה הגישה נגדו כתב אישום בעבירות של ניסיון התפרצות לדירה, הסגת גבול פלילית וכניסה לישראל שלא כחוק. יחד עם כתב האישום הוגשה נגד החשוד גם בקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

פריצה לבית שוהה בלתי חוקי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד