י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
צפו בתיעוד ממליאת הכנסת

הח"כ החרדי שדאג למפגש האחרון בין עמית בן יגאל לאביו השכול

חבר הכנסת משה ארבל מהח"כים החדשים יחסית בתנועת ש"ס, סיפר היום במליאת הכנסת כי לפני מספר שבועות זכה בפעילות לשכתו להפגיש את עמית בן יגאל הי"ד, עם אביו וזו היתה בעצם הפגישה האחרונה בין האב השכול לבנו שהפך לגיבור | ומה המסר שלו • צפו

הח"כ החרדי שדאג למפגש האחרון בין עמית בן יגאל לאביו השכול
עמית בן יגאל הי"ד/ח"כ משה ארבל צילום: מתוך פייסבוק/פלאש 90

"עם תום ימי השבעה לחייל עמית בן יגאל הי"ד", שיחזר היום (שני) חבר הכנסת משה ארבל מש"ס סיפור מופלא שהתרחש בשבועות האחרונים בפעילות לשכתו, שדאגה למפגש בין אבא לבן יחיד ששירת בצה"ל, שלא פגש בבנו בשל הקורונה ובפעילות לשכת חבר הכנסת ארבל התקיימה פגישה שהפכה לפגישה אחרונה לפני שהחייל נרצח בפעילות מבצעית.

חבר הכנסת ארבל סיפר במליאת הכנסת, "אחי מנהל בית ספר בכפר-סבא. עם משבר הקורונה נאלץ לצמצם כח אדם בבית הספר, אלא שאז ביום חמישי לפני כשבוע וחצי הופיע ברוך בן יגאל מטעם ארגון המורים למנוע את הפיטורים. אחי והוא ישבו יחדיו בבית הספר. ברוך סיפר לו שלא פגש את בנו יחידו הגולנצ'יק כבר עשרות ימים בשל הקורונה ולמרות שהיה אמור לצאת לשבת הוחלט שיישאר בבסיס".

"ברוך ביקש מאחי להיעזר בי וביקש שאעזור לו מול המח״ט לקבל אישור לבקר את בנו יחידו בשערי הבסיס ליד ג׳נין להביא לו את המאכלים האהובים עליו", הוא שיתף, "במקום לדבר עם המח"ט, סברתי שזה יכול להסתדר ברמת המפקד של עמית. שוחחנו. בכל זאת מדובר באב שזהו בנו יחידו והוא לא ראה אותו כבר עשרות ימים".

ארבל הוסיף ושיחזר, "בקיצור, ניתן האישור שברוך יגיע לבסיס של עמית. ברוך נסע בכל עפולה בכדי למצוא לעמית בדיוק את עוגת הגבינה עם הפירורים שאהב וכשלבסוף מצא אותה עלה לשערי הבסיס באוטו מפוצץ באוכל. זו הייתה הפעם האחרונה שברוך ראה את עמית - עמית נרצח בתחילת השבוע מאבן של מחבל. בשבעה ברוך לא יכל למצוא מילים להודות לי על המפגש האחרון עם בנו יחידו מחמד נפשו".

את הסיפור סיים הח"כ הצעיר במסר לחבריו כולם, "אני לוקח איתי מזה מסקנה אשר אמרתי לצוות הלשכה: עד כמה חשובה כל פניית ציבור! כמה חשוב להתייחס לכל אדם. לכל בעיה, מקטנה עד גדולה".

משה ארבל עמית בן יגאל ברוך בן יגאל אב שכול

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד