י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
הלקוחות מחתימים עצומה

אחרי 57 שנים: הרשת מפסיקה לספק מזון כשר

חנות מזון מפורסמת בלוס אנג'לס עם 57 שנות וותק, הודיעה כי תחדול מספק מזון כשר בעקבות משבר הקורונה | קפה, תה ואבקות ארוזות של החברה יישארו כשרים באמצעות כשרות של לוס אנג'לס. חלק מהמאכלים הארוזים שנמצאים בחנויות עשויים להיות גם כשרים, אך המערך הרחב של מאפים, כריכים וסלטים, כבר לא יהיו כשרים | הלקוחות מגיבים בעצומה

אחרי 57 שנים: הרשת מפסיקה לספק מזון כשר
The Coffee Bean & Tea Leaf צילום: יח"צ

חברת "פול קפה ותה" הודיעה כי המוצרים בסניפים בלוס אנג'לס כבר לא יהיו כשרים.

בהצהרה של החברה הבינלאומית היושבת בקליפורניה צוין כי על אף שחנויותיה באזור לוס אנג'לס כולן כשרות במשך 57 השנים האחרונות, "מחקר צרכני נרחב הבהיר כי הלקוחות מחפשים מערך רחב יותר של אפשרויות מזון", כך שהן לא תהיינה כשרות מכאן ואיילך.

עוד נאמר מטעם החברה כי "אמנם זה היה אמור להיות תחילה בהפעלה שלבית, אך ההשפעה הכלכלית של מגיפת הקורונה הביאה להגברת הלחץ העסקי", נכתב בהצהרה.

"בחודשים האחרונים כולנו חווינו אירוע עולמי חסר תקדים שהשפיע עלינו במובנים רבים. לפני המשבר, התחלנו בקמפיין טעימות כדי להבטיח שאנו הולכים לפי לטעמיהם והעדפותיהם המשתנות ללא הרף של הלקוחות שלנו. כחלק מתהליך זה, ולאחר מחקר צרכני נרחב, הובהר לנו כי הלקוחות מחפשים מגוון רחב יותר של אפשרויות מזון. כששקלנו כיצד ניתן לענות על צרכיהם של רוב הלקוחות שלנו, החלטנו לסיים את מצב הכשרות הרחב שלנו, ולהרחיב את הצעות המוצרים שלנו. אמנם בתחילה זה אמור היה להיות הפעלה בהדרגה, אך ההשפעה הכלכלית של מגיפת הקורונה הביאה לעלייה בלחץ העסקי. כתוצאה מכך, נעבור למאפייה שאינה כשרה ונתחיל להגיש מערך חדש של אפשרויות אוכל ביום שני, 8 ביוני, 2020. אנו נוקטים בצעד הקשה הזה, המבוסס על תובנות ממחקרים שנערכו במלוא בסיס הלקוחות שלנו ולעזור לנו להישאר קמעונאית מובילה בתחום הקפה והתה לנוכח התחרות בתעשייה מוגברת."

קפה, תה ואבקות ארוזות של החברה יישארו כשרים באמצעות כשרות של לוס אנג'לס. חלק מהמאכלים הארוזים שנמצאים בחנויות עשויים להיות גם כשרים, אך המערך הרחב של מאפים, כריכים וסלטים, כבר לא יהיו כשרים.

מספר עצומות נפתחו כדי לנסות להשפיע על החברה לבטל את ההחלטה להפסיק כשרות בחנויות, בהן אחת עם מעל 5,000 חתימות.

חשוב לציין כי הרשת כרשת מעולם לא הייתה כשרה במובן הרגיל של המילה, היה להם סניף אחד כשר ברחוב Beverly והסניף מכר גם אוכל ומוצרים לא כשרים, אך נתנו אפשרות לבקש חלב ישראל היה להם.

לגבי המאפים היו להם שני סוגי מאפים כשרים ממאפיה יהודית מקומית. שאר הדברים בחנות לא היו כשרים. (חלב עכו״ם, פת עכו״ם). שאר הסניפים שלהם ברחבי ארה״ב והעולם הם לא כשרים ולא היו כשרים.

גם הסניף שלהם ברחוב יפו בירושלים מוכר את הקפה שלו עם אבקת חלב נוכרי.

מזון כשר הסרת כשרות לוס אנג'לס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד