י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
הקלה נוספת

התח"צ תפעל בשעות השיא ללא מגבלת נוסעים 

הקלות נוספות בדרך לפתיחה מלאה של המשק: החל ממחר, התחבורה הציבורית תפעל בשעות השיא ללא מגבלת נוסעים כלל. בהמשך השבוע ייערך דיון מקצועי על מנת לבחון הרחבת היקפי הפעילות של התחבורה הציבורית, כדי לתת מענה לחזרת המשק לשגרה

התח"צ תפעל בשעות השיא ללא מגבלת נוסעים 
אוטובוס אגד בירושלים, אילוסטרציה צילום: מארק נוימן, לעמ

לאחר יממה מאז כניסתה של מירי רגב למשרד התחבורה - הוחלט כי החל ממחר (רביעי) התחבורה הציבורית תפעל בשעות השיא ללא מגבלת נוסעים.

כאמור, רק הלילה, שר הבריאות החדש הודיע לאחר פחות מיממה בתפקידו כי הוא מתיר להסתובב בבתי הספר ובמקומות פתוחים ללא מסיכה בעקבות מזג האוויר הקיצוני.

היום, (שלישי) סיכמו מירי רגב ויולי אדלשטיין, על חזרה לפעילות בשעות השיא של פעילות התחבורה הציבורית העירונית והבינעירונית בכל רחבי הארץ לרווחת תלמידי בתי הספר והוריהם. עוד סוכם בין שרת התחבורה לשר הבריאות, כי בהמשך השבוע ייערך דיון מקצועי על מנת לבחון הרחבת היקפי הפעילות של התחבורה הציבורית, כדי לתת מענה לחזרת המשק לשגרה.

על פי הסיכום, התחבורה הציבורית תפעל בשעות הבוקר החל מהשעה 7:00 ועד 8:30 ומהשעה 13:00 עד 15:00, זאת כדי לאפשר הגעה וחזרה סדירה של התלמידים אל בתי הספר ואליהם חזרה. "החלטה זו מסייעת לרשויות המקומיות להשיב את פעילות מערכת החינוך לשגרה בצל הקורונה. אני מודה לשר הבריאות יולי אדלשטיין שהבין את החשיבות הגדולה של חזרת תלמידי בתי הספר לפעילות" אמרה שרת התחבורה החדשה.

במשרד התחבורה אומרים שההחלטה היא לטובת תלמידי מערכת החינוך. בעקבות ההנחיה החדשה, הרשות הארצית לתחבורה ציבורית במשרד התחבורה הודיעה למפעלי התחבורה הציבורית להתחיל ולהיערך כדי למממש את ההחלטה.

עוד הוסיפה השרה רגב בעקבות ההנחיה החדשה: "אנו מאפשרים את החזרת הפעילות החינוכית לשגרה ומביאים הקלה משמעותית לציבור ההורים והתלמידים, ההורים נושמים לרווחה".

 

תחבורה ציבורית קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד