י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

מכשירי שמיעה המתקדמים ביותר בשנת-2020 מחברת אודיו סאונד מכשירי שמיעה

אם אתם מרגישים כי מכשיר שמיעה איכותי יוכל לעזור לכם בעקבות תחושה שמלווה אתכם של ירידה בשמיעה במכון שמיעה אודיו סאונד נשמח להגיע אליכם וללוות אתכם בכל שלב בתהליך

מכשירי שמיעה המתקדמים ביותר בשנת-2020 מחברת אודיו סאונד מכשירי שמיעה
מכשיר שמיעה מתקדם של אודיו אונד צילום: אודיו סאונד

אם אתם מרגישים כי מכשיר שמיעה איכותי יוכל לעזור לכם בעקבות תחושה שמלווה אתכם של ירידה בשמיעה במכון שמיעה אודיו סאונד נשמח להגיע אליכם וללוות אתכם בכל שלב בתהליך!

אז מה שונה במכשירי השמיעה המובילים כיום?

  1. קטנים, דיסקרטיים ונוחים במיוחד - תשאלו כל מי שסובל מירידת שמיעה מה הדבר המפריע ביותר בשימוש במכשיר שמיעה ותשמעו מיד על הגודל, הצורה וכמה שהמכשיר בולט לעין. מה שחשוב לדעת הוא שהדבר הזה נכון אולי לשנים עברו. כיום, חברות מכשירי השמיעה המובילות לקחו את האתגר הזה לתשומת הלב והן מייצרות מכשירים זעירים במיוחד המאפשרים לכל משתמש שימוש דיסקרטי כאשר לרוב כלל לא ניתן להבחין בקיומם.

קחו למשל את דגמי ה-CIC של החברות השונות. הדגמים הללו מעוצבים אישית לתעלת האוזן של המשתמש כך שהם מתיישבים בתוכה בצורה מושלמת ואינם זזים ומפריעים או נופלים במצבים מסוימים. המעבד, הרקמולים וכל שאר חלקי המכשיר נמצאים כעת כולם בתוך האוזן ואין צורך בחלקים נוספים. כאשר החברות מאפשרות מגוון גוונים בצבעי העור, התוצאה המתקבלת היא מכשיר דיסקרטי שכמעט ולא ניתן להבחין בו.

אודיו סאונד מכשירי שמיעה משווקת מגוון דגמים בתצורת CIC ולצידם גם דגמים אחרים בתצורת RIC, בה המיקרופונים נמצאים בתוך תעלת האוזן ומחוברים באמצעות צינורית קטנה ושקופה למעבד הנמצא מאחורי האוזן. כלל הדגמים מספקים דיסקרטיות ברמה גבוהה מאד שכן אינם ניתנים להבחנה במבט חטוף. כמו כן הם נותנים מענה מצוין לירידות שמיעה בדרגות קלות ועד דרגות חמורות ומורכבות ביותר. לעוד פרטים ניתן לעין בקטלוג המכשירים

מכשיר שמיעה מתקדם • קרדיט: אודיו סאונד

  1. מתקדמים עם הטכנולוגיה: חיבורים חכמים - כיום, אנו יכולים להתחבר דרך בלוטוס' למגוון מכשירים חכמים שברשותנו. חברות מכשירי השמיעה המובילות כמו מיני סאונד הבינו את היתרונות העצומים הגלומים בכך והחלו לרתום את הטכנולוגיה החכמה הזאת לנוחיות המשתמשים במכשירי השמיעה. כך, ניתן להשיג כיום מכשירים בעלי חיבור בלוטוס' חכם המאפשרים להפיק יותר ממכשיר השמיעה.

כך למשל ניתן לחבר את המכשיר לטלפון החכם ולקבל את כל השיחות ישירות לאוזן באיכות סאונד יוצאת מן הכלל. יתרה מכך, מרבית מכשירי שמיעה מגיעים עם אפליקציות מובנות המאפשרות מחד שליטה בהגדרות השונות של המכשיר, החל מעצמת השמע ועד להגדרות מורכבות יותר בחירה בתכנית שמע מובנית בהתאם לסביבה בה נמצא המשתמש (בין אם מדובר בסביבה ביתית שקטה או במרכז מסחרי רועש והומה אדם). מעבר לכך, האפליקציות הללו מאפשרות איסוף רציף של מידע על אופן השימוש המאפשר מיטוב של הגדרות המכשיר מה שאומר בעצם שאפשר לשמוע טוב יותר ככל שעובר זמן השימוש במכשיר. המידע שמתקבל יכול לסייע גם למשתמש במיטוב הגדרות המכשיר וגם לנו, בבואנו לבחון את דפוסי השימוש, וכך אנו יכולים לסייע ולהפוך את המכשיר ליעיל יותר בעבורכם.

כמובן שחיבור הבלוטוס' מאפשר להתחבר למכשירים נוספים כמו טלוויזיות חכמות ומערכות שמע שונות כדוגמת אלו הקיימות ברכבים ומספק למשתמשים חוויית סאונד יוצאת דופן.

  1. סוללות OUT מכשירים נטענים IN - אחד הדברים המאתגרים ביותר בעבור משתמשי מכשירי השמיעה ובפרט המבוגרים שבהם, הוא נושא החלפת הסוללות. מדובר בעניין עדין ולא נוח כאשר במקרים רבים חלקים וסוללות קטנות פשוט הולכות לאיבוד, בצורך שלעתים תופס את המשתמשים בזמנים לא נוחים וללא אפשרות להחלפה מיידית ובעיקר בעניין יקר. כמו העניין הטכנולוגי, גם כאן הבינו חברות מכשירי השמיעה שאין שום סיבה להשאר מאחור והוציאו לשוק מכשירי שמיעה נטענים.

איך זה עוזר לנו? ובכן, ראשית אין צורך יותר לבזבז כסף על סוללות ואין צורך בהתעסקות של פעולת ההחלפה. עמדות הטעינה של מרבית המכשירים הן למעשה קופסא המשמשת גם לאחסון כך שבהחלט ניתן לאחסן ולהטעין את המכשיר בזמן השינה. זמן טעינה של כשלוש שעות יספק שימוש ארוך של כ-24 שעות ואם נתקעתם בלי סוללה במהלך היום תוכלו להטעין את המכשיר לכחצי שעה ולהנות ממספר שעות שימוש.

עמדות הטעינה מגיעות עם נורות חיווי שנותנות אינדיקציה על מצב הטעינה והסוללה וגם המכשיר עצמו במקרים רבים יודע לתת לכם התראה קולית כשהסוללה עומדת להתרוקן. מדובר כאן בפתרון המושלם לכולם באופן כללי ובמיוחד למשתמשים המבוגרים יותר המתקשים בתפעול המכשיר ובהחלפת הסוללות.

בימינו, מי שסובל מירידה או מליקוי שמיעה בהחלט יכול ליהנות מפתרונות מתקדמים כמו מכשירי שמיעה קטנים שיחזירו את השמיעה למצב תקין וטבעי במידה גבוהה ביותר. למרבה האירוניה, רבים מאלו שיכולים להפיק תועלת רבה מהפתרונות הללו, בוחרים מראש שלא להשתמש בהם מתוך מחשבה כי מדובר בשיטות מיושנות ומסורבלות. מה שמעטים מודעים אליו כיום הוא כי מכשירי השמיעה הקיימים בשוק הם לא רק מתקדמים ובעלי תכונות חכמות המספקים שמע מצוין, אלא גם נוחים מאד וקומפקטיים ונסתרים מהעין.

הדבר החשוב לנו ביותר, הוא להביא לכם את הפתרונות הטובים ביותר בעבורכם שיעזרו לכם לשמוע כרגיל ככל הניתן. על כן, אנו מציעים תהליך שלם שנעשה כולו בביתכם ומתחיל בבדיקה ואבחון שמיעה מקיף ומקצועי. בהמשך, נשמח לתת לכם להתנסות במכשירי השמיעה המתקדמים ביותר שנמצאו מתאימים בעבורכם בסביבתכם הטבעית, על מנת שתוכלו לקבל מושג מדויק על החוויה לפני הרכישה.

לסיכום, חשוב לדעת כי התדמית המיושנת על מכשירי השמיעה הגדולים והמסורבלים הרווחת בקרב רבים, אינה תקפה יותר בימינו וכיום חווית השימוש במכשירי שמיעה היא נוחה ביותר, משפרת את איכות החיים ובעיקר יכולה להיות דיסקרטית אם תהיו מעוניינים בכך. אם אתם מרגישים כי חלה ירידה בשמיעה שלכם, אנו ממליצים שתצרו איתנו קשר בהקדם שכן ככל שתקדימו את הטיפול, כך יהפוך השימוש במכשיר שמיעה ליעיל יותר בעבורכם. נשמח לעמוד ברשותכם בכל שאלה או בעיה ולצעוד אתכם יד ביד לכל אורך התהליך!

שאלות ותשובות

אני לא רוצה שיראו שיש לי מכשיר שמיעה, האם זה אפשרי?

בהחלט. כיום מעצבות חברות מכשירי השמיעה מכשירים קומפקטיים ודיסקרטיים במיוחד העונים בדיוק על הצורך הזה וכמעט שלא ניתן להבחין בהם. ישנם מגוון מכשירים כאלו המספקים מענה למגוון רחב של ירידות וליקויי שמיעה וישנו סיכוי גבוה ביותר באחד מהם יתאים לך.

למה חשוב לטפל בירידת שמיעה החל מהרגע שהבחנתי בה?

כאשר ישנה בעיית שמיעה הנובעת מתרגום המסרים הקוליים על ידי המוח (מדובר במרבית ירידות והפרעות השמיעה), המוח מתרגל ככל שעובר הזמן למצב הזה. ככל שיחלוף הזמן יהיה קשה יותר להרגיל אותו מחדש למצב של שמיעה ועל כן חשוב להתחיל בטיפול ובאבחון כמה שיותר מהר וללא כל דיחוי.

איך אדע איזה מכשיר הכי מתאים לי?

בשלב הראשון ניתן לבחון את המפרט של מכשירים שונים וללמוד על הפתרונות שהם מציעים לאורח החיים שלכם. עם זאת, על מנת לדעת בדיוק איזה מכשיר יספק את המענה הטוב ביותר יש להתנסות בשימוש במכשירים שונים וזאת רק לאחר שעברתם בדיקת שמיעה ואבחון שמיעה מקיף הבוחן לעומק את ירידת השמיעה שלכם.

האם ישנן בעיות שמיעה שניתן לטפל בהן ללא שימוש במכשיר שמיעה?

אכן, ישנן בעיות הנובעות מחסם גופני או מגורם חיצוני הנמצאים בדרך בה עובר הקול מהאוזן למוחינו אותן ניתן לפתור לעיתים על ידי טיפול תרופתי או הליך כירורגי. עם זאת חשוב לדעת כי מדובר במצבים נדירים יותר ושברוב ירידות השמיעה יש לטפל באמצעות שימוש במכשיר שמיעה.

מכשיר שמיעה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד