י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
היה במצב קשה

צפו: שר שירי הודיה לאחר שהחלים מקורונה

זלמן גולדשטיין, חסיד חב"ד מקראון הייטס, התחנן לאנשים שיישארו בבית בגלל התפרצות הנגיף, כשאביו הרב לוי גולדשטיין שוכב במצב קשה בבית החולים לאחר שנדבק בקורונה. כעת אביו מתאושש ותועד שר שירי הודיה • צפו

צפו: שר שירי הודיה לאחר שהחלים מקורונה
אביו של זלמן גולדשטיין צילום: צילום מסך

בחודש מרץ פורסם תיעוד קשה בו נשמע ‏זלמן גולדשטיין, חסיד חב"ד מקראון הייטס, מתחנן לאנשים שיישארו בבית בגלל התפרצות הנגיף.

הוא סיפר כי אביו המבוגר, הרב לוי גולדשטיין, במצב קשה מאד. הוא התחנן אל הישראלים: "חוסו על נפשותיכם. תישארו בבית." זלמן סיפר כי המצב אז היה חורבן. "אנשים עדיין מתחבאים כי הם חוששים לספר שיש להם חולים בבית, גם צעירים סובלים ונמצאים במצב סכנה, תישארו בבית".

זלמן גולדשטיין, חסיד חב״ד מדווח מקראון הייטס מדווח על המצב בניו יורק ומתחנן אל הישראלים: חוסו על נפשותיכם. תישארו בבית pic.twitter.com/brUaTbjSK9

— יאיר שרקי (@yaircherki) March 17, 2020

הוא הדגיש לישראלים: "תיקחו את המצב ברצינות, אל תצאו לרחוב, תתרחקו מאנשים מבוגרים כי אתם מסכנים אותם, אנשים תורמים כליה, עושים קמפיין של מיליוני דולרים בשביל להציל חיים, אז מבקשים מכם להישאר בבית, אז תישארו ותצילו חיים".

לאחר תפילות ותחנונים, אירע הנס הגדול, אביו של זלמן התעורר ויצא מהנגיף בנס עצום ובניגוד לכל הסיכויים, אביו התעורר והחל לשיר בהודיה ובשמחה לבורא העולם.

קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד