י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

יתרונות הקידום האורגני

שיווק לעסקים שמשקיעים לטווח רחוק • מהם יתרונות הקידום האורגני שהופכים אותו למקפצה עבור אתרים עסקיים?

יתרונות הקידום האורגני
קידום בגוגל צילום: pixsabay

בשביל שגולשים באינטרנט ירצו להכיר את העסק שלך מקרוב – חשוב שיהיה לו אתר אינטרנט מושקע, אבל לפני הכול - שניתן יהיה למצוא אותו בקלות. מחקרים מראים שמרבית הגולשים יטרחו להיכנס רק לאחד מבין עשרת האתרים הראשונים שיופיעו מולם, משמע שלאתרים ש"נדחקו" לעמוד השני בתוצאות החיפוש – ישנו סיכוי מופחת בהרבה למשוך גולשים. על מנת לממש את יתרונות הקידום האורגני, שנחשב לשיטת הקידום בגוגל שהיא האפקטיבית ביותר לטווח ארוך, חשוב להיעזר במקצוענים שיוכלו לבנות עבור האתר שלכם אסטרטגיית שיווק מותאמת, שתוכיח את יעילותה לאורך זמן.

מדוע קידום אורגני נחשב לשיטה אמינה למדידת הצלחה?

תכנית מפורטת, מקצועית וייעודית לצורך קידום של אתרים עסקיים באינטרנט באופן אורגני, מתייחסת בדרך כלל לפעולות השונות שצריכות להתבצע בכדי לפרסם את העסק, עד ש"יתפוס" את אחד מבין עשרת המקומות הראשונים בתוצאות החיפוש. סולמות המיקומים של האתרים בגוגל נמדדים לפי ביטויי מפתח, כאשר המטרה העיקרית היא להעלות את המיקום בביטויים שנחשבים לפופולריים במיוחד בקרב הגולשים. הקידום האורגני ממחיש באופן מדויק את ההקבלה שרבים נותנים לו לטיפוס בסולם אמיתי, כיוון שגם את השיווק בדרך הזו צריך לעשות בהדרגה ובזהירות, תוך בחינת המצב בכל עלייה של שלב. קידום מסוג זה, הנקרא גם seo, מושתת על פופולריות אמיתית של אתרים ועל רמת האיכות שלהם, לפחות באופן שבו גוגל תופש אותה.  

על יתרונות הקידום האורגני ולמה חשוב לבצע בדיקות כל הזמן

קידום אורגני יתמקד בשילוב מילות מפתח בטקסטים בכל רחבי האתר, בהכנסת תוכן מעניין, רלוונטי ובעיקר כזה שמתחדש, בהעשרת התוכן הכתוב בתמונות וסרטונים וכן במגוון פרמטרים אחרים. גוגל "אוהב" אתרים מושקעים שכאלה ולכן הוא מעלה אותם אט-אט כלפי העמוד הראשון ובכך חושף אותם לקהל גולשים רחב יותר. פעולות יזומות נוספות לקידום אורגני, יכללו בין היתר גם שילוב של קישורים מאתרים חיצוניים וחשיפת האתר העסקי בזכות ה"העברה" הזו. כך או כך, מדידות קבועות הן חשובות ביותר, בכדי לקבל תמונת מצב לכל אורך הדרך ולהבין היכן ניתן לשפר ולשדרג את האתר עצמו ומה כדאי לשנות בפעולות הקידום עצמן, על מנת שהמדידות בפעם הבאה – אומדנים של יחסי המרה, תנועת גולשים ועוד – יהיו מוצלחות יותר.

כיצד גם קידום אורגני בפייסבוק עשוי להרחיב את מעגל הלקוחות שלכם?

שימוש ברשתות החברתיות כחלק מדרכי הקידום של האתר העסקי, יכול בהחלט למשוך אל האתר לקוחות חדשים, אשר אינם נמנים על אלו שמבצעים חיפושים בגוגל בדרך כלל. הקמת דף עסקי בפייסבוק ופרסום שלו דרך קבוצות רלוונטיות, תייצר קהילה סביב העסק ותעורר את הרצון של הגולשים להכיר אותו מקרוב. גם כאן, חשוב לשים את הדגש על איכות התוכן בכל פוסט ובפנייה אל קהל היעד באופן שהכי "ידבר אליו", לכן אפיון של קהל זה הוא חלק בלתי נפרד מן הפעולות ההכרחיות בכל תהליך קידום.

 

קידום אתרים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד