ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
בשורה משמחת

ממחר: הקו בין בני ברק לירושלים ישוב לפעול

חברת אפיקים מודיעה כי החל ממחר בשעה 6 בבוקר יחל לפעול קו 422 מבני ברק לירושלים. בימי חג עיד אל פיטר המוסלמי צפויים תדירות קווי השירות להצטמצם

ממחר: הקו בין בני ברק לירושלים ישוב לפעול
אוטובוס של חברת אפיקים. אילוסטרציה צילום: באדיבות המצלם

מאז חזרת פעילות קווי השירות בתחבורה הציבורית באופן הדרגתי ובכפוף להנחיות משרד הבריאות, מפעילה חברת אפיקים את קווי השירות בין בני ברק לירושלים באופן חלקי. למעשה, בתקופה האחרונה מופעלים קווים 400 ו 401 מבני ברק לירושלים דרך כביש 1. פעילות קו 422 מבני ברק לירושלים דרך כביש 443 ושכונת רמות הופסקה עם תחילת המשבר אולם תחזור לפעילות כמעט מלאה מחר (יום רביעי).

כאמור הקו יחל לפעול מחר במתכונת מיוחדת החל מהשעה 6 בבוקר ועד 12 בלילה בתדירות של כ 3 נסיעות בשעה. עם זאת, בימי חג עיד אל פיטר המוסלמי שיחול השנה בימים ראשון עד שלישי בשבוע הבא צפויים תדירות קווי השירות להצטמצם בשל נטילת חופשות בקרב הנהגים החוגגים את החג אך החל מיום רביעי הבא יחזרו הקווים לפעילות מלאה.

ראש עיריית בני ברק, אברהם רובינשטיין אמר כי "אנחנו שמחים על החלטת חברת 'אפיקים' לחבר מחדש את תושבי העיר בני ברק לעיר הקודש שלנו - ירושלים. בתום מאבק ארוך ומתמשך למיגור מגפת הקורונה מרחובותינו, בני ברק פותחת מעתה את שעריה לכל מרכיבי החברה הישראלית ותמשיך לעשות זאת תוך שמירה על בריאותם של תושביה. כולי תקווה כי יתר חברות האוטובוסים יפעלו כחברת אפיקים ויחדשו את תנועת הקווים לרווחת התושבים".

תחבורה ציבורית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד