ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
פותח חזית עם שרה

גנץ על האירוח בבלפור: "התנאים לא משהו"

נראה שבני גנץ נפגע שלא זכה לאירוח ראוי במעון ראש הממשלה בבלפור, בראיון ראשון ל'עובדה' הוא מספר על תנאי השירות במעון ראש הממשלה ופירט על ההישגים להם זכה במשא ומתן 

גנץ על האירוח בבלפור: "התנאים לא משהו"
נתניהו וגנץ חותמים על ההסכם צילום: באדיבות המצלם

אחרי שבילה שעות ארוכות בדיונים ליליים במעון ראש הממשלה בבלפור, ראש הממשלה החליפי ויו"ר כחול לבן בני גנץ מתייחס לדיונים ולטקטיקה של ראש הממשלה נתניהו שהובילה להסכם האחדות ההיסטורי לאחר מעל לשנה של ייסורים פוליטיים.

בראיון ראשון מאז הבחירות, הערב לתוכנית 'עובדה' של אילנה דיין, נשאל גנץ האם הוא מרגיש כי הוא ניצח את נתניהו במו"מ כשמרבית הדרישות שלו אומצו וכן על הטקטיקה בה נקטו במעון ראש כשלא הוגש כיבוד לשולחן כדי לזרז חתימה.

גנץ אמר לאילנה דיין, "התעקשתי על הדברים שהתעקשתי, ויתרתי על המקומות שחשבתי שאני צריך לוותר, הגענו לתוצאה שהגענו". כאמור גנץ ניצח בדרישותיו בנוגע לתפקיד שר המשפטים וכן בנוגע לתפקיד יו"ר הכנסת, כשבנוסף לכך קיבל את מרבית התיקים שדרש עבור חברי סיעתו.

במענה לשאלה הנוספת אודות הכיבוד שלא הוגש לשולחן המשא ומתן, בני גנץ השיב בחיוך לאילנה דיין והודה: "כן, תנאי השירות שם (מעון ראש הממשלה בבלפור א.ק.) לא משהו, אבל זה לא העניין".

בנימין נתניהו בני גנץ אילנה דיין בלפור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד