י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
למרות שמחק והתקשר לפייס

העיתונאי לגלג על העוזרת של דרעי והסתבך בתביעה

עובדת בלשכת השר דרעי הגישה תביעה בסך עשרות אלפי שקלים נגד העיתונאי עקיבא נוביק, לאחר שזה השווה אותה בהלצה לח"כ לשעבר חנין זועבי | למרות שמחק במהרה את הסטורי והתקשר להתנצל בפניה, התביעה הוגשה

העיתונאי לגלג על העוזרת של דרעי והסתבך בתביעה
העיתונאי עקיבא נוביק צילום: הדס פרוש, פלאש 90

לפני כחודשיים וחצי, ב-4 למרץ 2020, העלה כתב הכנסת של 'חדשות 13' עקיבא נוביק, סטורי לחשבון האינסטגרם שלו, ובו השווה בדמיון חזותי בין מור עזירי - עובדת בלשכת שר הפנים אריה דרעי, לח"כ לשעבר חנין זועבי.

"יפה בעיני שחנין זועבי מתעלה על המחלוקות האידיאולוגיות ומגיעה לישיבת מפלגות הבלוק", כתב אז נוביק בהומור מתחת לתמונה. לאחר מספר הערות הבין נוביק שאולי הוא חצה את הגבול בין הומור לפגיעה, מחק את הפוסט, שוחח ארוכות עם העובדת במטרה לפייסה ואף הציע להעלות התנצלות פומבית.

אולם, עזירי לא התרצתה והחליטה להגיש לבית משפט השלום בירושלים תביעה על סך 75,000 ש"ח על ידי עו"ד לירן ינבקוביץ.

כפי שצוין בכתב התביעה: "אין צורך להכביר במילים על הפגיעה בתובעת, אישה דתייה עובדת מדינה, כאשר היא מדווחת לחברת הכנסת לשעבר זועבי, אשר מזוהה בעיני רבים מאוד כאנטי ציונית וכמי שחותרת תחת עקרונות מדינת ישראל וקיומה".

עו"ד ליעד ורצהיזר שמייצגת את נוביק מסרה כי "אנו לומדים את התביעה ונגיש בהתאם כתב הגנה".

נוביק עצמו כתב בחשבון הטוויטר שלו כי "במענה לפניות כתבים - איני מגיב באשר לתביעה שהוגשה נגדי. כל שאלה יש להפנות לראש צוות ההגנה עו"ד ליעד ורצהיזר, או לאחד מעוזריה".

עקיבא נוביק חנין זועבי תביעת דיבה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד