ט' ניסן התשפ"ד
17.04.2024
תמורת 840 דולר

בזכות טכנולוגיה ייחודית: הפעוט נחטף מהוריו והתאחד עמם לאחר שנים

סיפור אופטימי: מאו יין היה בן שנתיים בלבד שנחטף מהוריו על-ידי אדם זר שמכר אותו למשפחה מאמצת תמורת 840 דולר בלבד. בזכות טכנולוגיה חדשה, המשפחה כולה זכתה לאיחוד מרגש

בזכות טכנולוגיה ייחודית: הפעוט נחטף מהוריו והתאחד עמם לאחר שנים
פעוט. אילוסטרציה צילום: Chen Leopold/Flash90

איחוד מרגש: אזרח סיני שנחטף בגיל שנתיים ע"י אדם זר שמכר אותו למשפחה מאמצת, זכה להתאחד אתמול (שלישי) אחרי 32 שנה עם הוריו הביולוגיים.

על פי הדיווח אמו מצאה אותו בזכות טכנולוגיה חדשנית לזיהוי, הרשויות בסין טרם אישרו לפרסם את זהותם של הוריו המאמצים בשל המשך החקירה בעניינו של החטוף, כך דווח בערוץ 12.

בשנת -1988 נחטף מאו יין ממשפחתו מחוץ למלון בעיר שיאן שבמרכז סין. כשהוא בן שנתיים בלבד, האדם שחטף אותו מכר אותו תמורת 840 דולר למשפחה מאמצת במחוז סיצ'ואן – המשפחה המאמצת בחרה לו שם חדש במקום יין וקראה לו – גו נינגינג.

עשרות שנים אחרי החטיפה ולאחר שהמשטרה כבר התייאשה מלפתור את התיק, קיבלה המשטרה בחודש אפריל קצה חוט אודות אדם ממחוז סיצ'ואן שקנה ילד מהעיר שיאן בסביבות שנות ה-80.

לאחר קבלת קצה החוט, השתמשה המשטרה בטכנולוגיה לזיהוי פנים כדי לנתח תמונה ישנה של יין הילד במטרה לבנות קלסתרון של דמותו המבוגרת ואז השוותה המשטרה בין הקלסתרון שנבנה לבין מאגר התמונות הלאומי, שבידי המשטרה.

בסופו של דבר לאחר תהליך של חקירות המשטרה מצאה את יין, בהמשך בוצעה בדיקת די-אן-איי שאישרה שאכן הוא האדם שנחטף, וכאמור אתמול התאחדה המשפחה וסיפקה לעולם רגע של נחת.

לאחר חטיפתו של יין הקדישה אמו את חייה למציאתו במהלך השנים היא חילקה מאות אלפי פלאיירים במטרה למצוא את בנה החטוף. בנוסף, החלה ז'ינגז'י להתנדב בארגונים שמטרתם למצוא ילדים חטופים ובמהלך השנים עזרה ללא פחות מ-29 משפחות למצוא את ילדיהם האבודים. אתמול, לאחר שזכתה למצוא אותו אמרה אימו בהתרגשות: "אני לא רוצה שהוא יעזוב אותי יותר".

 

חטיפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד