י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
להיות בחו"ל ולהרגיש בארץ

באי היוקרתי החליטו: הכניסה לישראלים בלבד

בעקבות משבר הקורונה והחשש המתמיד של המדינות על מעבר לא מפוקח של אזרחים בין מדינה למדינה. באי סיישל היוקרתי החליטו לגבש הסכם בו רק אזרחים ישראליים יורשו להכנס לאי • המחיר אמור ככל הנראה להיות נמוך בכחצי מהמחיר מהתקופה המקבילה אשתקד

באי היוקרתי החליטו: הכניסה לישראלים בלבד
אי סיישל צילום: wikipdia

סיישל תהפוך ליעד לחופשה עבור ישראלים בלבד. המחיר יהיה נמוך בכחצי מבשנים הקודמות. את הסיפור המלא מאחורי ההסכם, מפרסם היום (רביעי) לראשונה, כתב התיירות והתעופה- שמעון יעיש באתר וביישומון של "ישראל היום".

בימים האחרונים אנחנו מדווחים על לא מעט הסכמים מסתמנים בין מדינות בנוגע לאפשרות לטוס ולתייר באופן חופשי. אחד ההסכמים המתגבשים הוא עם סיישל - אחד המקומות האהובים על עשירי עולם, מקום מרהיב ביופיו עם חופים יפהפיים, טבע, בעלי חיים נדירים ועוד מגוון עצום של אטרקציות.

מאחורי ההסכם המתגבש עם סיישל ישנו סיפור מדהים. בסיישל החליטו שתיירים יוכלו להגיע ממדינה אחת בלבד בכל העולם. בחברת התעופה ובממשלה המקומית בחרו במדינת ישראל, החלטה שמצביעה על אמון יוצא מן הכלל בתייר הישראלי, בניצחון שלנו על הקורונה וברצון של המקומיים שנגיע אליהם.

לפי מה שמסתמן, המחיר אמור להיות נמוך בכחצי מהמחיר שהייתם משלמים על חופשה בסיישל באותה תקופה בשנים קודמות. המחיר כנראה ינוע בין 5,500-6,500 שקלים לאדם לשבוע שלם, כולל מלון, טיסה ואירוח על בסיס חצי פנסיון. מי שתבצע את הטיסות תהיה החברה המקומית שפעלה בארץ לפני תקופת הקורונה - אייר סיישל.

חופשה קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד